اهداف اين طرح

1-  اطلاع رساني مناسب به مراجعان درباره نحوه خدمت رساني از طريق بروشور، كتاب راهنما، تابلو اعلانات و ...
2-  بازنگري و اصلاح و مهندسي مجدد روش هاي انجام كار ، به منظور ايجاد سهولت و افزايش سرعت و دقت در خدمت رساني به مردم .
3-  تدوين منشور اخلاقي سازمان ، به منظور ايجاد برخورد مشفقانه و مناسب با ارباب رجوع .
4-  نظر خواهي از مراجعان به اداره ها ، درياره كيفيت خدمت دهي و چگونگي برخورد كاركنان .
5-  ايجاد ساز و كارهاي لازم ، به منظور تشويق كاركناني كه موجب رضايت خدمت گيرندگان مي شوند و برخورد با كاركنان خطا كار.
6-  نظر سنجي از مردم درباره رضايت آنان از كيفيت خدمت رساني دستگاه هاي دولتي.
 لازم به ذكر است كه به منظور حسن اجراي مصوبه مذكور و نيز حسن رفتار كاركنان دستگاه هاي اجرائي با مردم ، نظارت لازم از سوي سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور ، استانداري ها و دستگاه هاي دولتي، از طريق انجام بازرسي هاي موردي انجام خواهد گرفت.
تاریخ آخرین بروزرسانی   :  1395-12-23 9:01        برو بالای صفحه نسخه قابل چاپ