16 اردیبهشت 1403

  • 1403/01/21
  • - تعداد بازدید: 52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید

۱۰۷۸ بازدید مدیریتی و بهداشتی در ستاد سلامت نوروزی ۱۴۰۳ شهرستان اقلید

در طرح سلامت نوروزی، مدیران و کارشناسان بهداشت شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید، بیش از هزار بازدید نظارتی انجام دادند.

.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید، رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در نشست ستاد سلامت نوروزی از انجام بیش از هزار بازدید مدیریتی و بهداشتی در شهرستان اقلید خبر داد و گفت: حضور پزشکان متخصص در درمانگاه تخصصی امام جعفر صادق(ع)، وضعیت خدمات رسانی در مراکز خدمات جامع سلامت روستایی و شهری، فعال بودن بخشهای آزمایشگاه، رادیولوژی و داروخانه، رضایتمندی بیماران و همراهان از نحوه ارائه خدمات و رسیدگی به شکایات ثبت شده سامانه ۱۹۰ از اولویتهای مورد بررسی در بازدید های مدیریتی بود.

دکتر« سعید حاجی پور» افزود: در ایام نوروز بیش از ده مورد نمونه برداری میکروبی جهت اطمینان از سلامت آب شرب در روستاها توسط کارشناسان بهداشت محیط انجام شده است.

او با اشاره به ۱۰ مورد رسیدگی به شکایات مردمی در سامانه ۱۹۰ تخلفات وزارت بهداشت توسط کارشناسان بهداشت محیط در ایام نوروز گفت: در طرح سلامت نوروزی توسط کارشناسان بهداشت محیط بیش از نهصد مورد بازرسی از اصناف بویژه اغذیه فروشی ها، رستوران ها، مراکز اقامتی، نانوایی ها و مراکز اسکان مسافران نوروزی در مدارس انجام شده است و بیش از دو هزار کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته جمع آوری و امحا شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید با اشاره به آمادگی تیم بیماری های واگیر مرکز بهداشت، گفت: در ایام نوروز ۱۴ مورد واکسیناسیون در افراد حیوان گزیده توسط کارشناسان واحد واگیر  تزریق شده است.

دکتر حاجی پور با بیان اینکه در ایام نوروز درمانگاه تخصصی امام جعفر صادق(ع) بیمارستان حضرت ولی عصر(عج)به صورت کامل فعال بود، افزود: از ۲۹ اسفند سال گذشته تا ۱۴ فروردین ۵۴۰ بیمار توسط پزشکان متخصص در درمانگاه تخصصی امام جعفر صادق(ع) ویزیت شده اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید با اشاره به ویزیت ۴۹۳۱ بیمار در بیمارستان اقلید اضافه کرد: خدمات ارائه شده توسط بخش اورژانس سرپایی بیمارستان در ایام نوروز به مردم بیش از ۷۶۰۰ می باشد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 99035
کلیدواژه