29 شهریور 1403

  • 1401/12/15
  • - تعداد بازدید: 361
  • زمان مطالعه : 23 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید

آزمون بکارگیری نیروی خدمات متصدی عمومی حسن آباد

آزمون بکارگیری نیروی خدمات متصدی عمومی حسن آباد

 

به نام خدا

 

دفترچه راهنمای ثبت نام

آزمون بکارگیری نیروی شرکتی

متصدی خدمات عمومی

اسفند ماه 1401

 

 

به داوطلبان توصیه می شود مطالب دفترچه راهنما را با دقت مطالعه نمایند

 

 

 

بسمه‌تعالی

مقدمه :

شرکت غیر دولتی طرف قرارداد دانشگاه­ علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نظر دارد برای تامین نیروی مورد نیاز خود جهت مراکز خدمات جامع سلامت بخش حسن اباد  اقلید  از محل مجوزهای شرکتی موجود در دانشگاه،  یک نفر مرد  واجد شرایط را به استناد ماده 33 آئین نامه اداری، استخدامی کارکنان غیر هیات علمی دانشگاه/دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دستورالعمل اجرایی برگزاری آزمون های استخدامی مصوب دور دوم هیات امنا سال 1397 از طریق آزمون کتبی و مصاحبه به صورت شرکتی با شرایط و ضوابط ذیل بکارگیری نماید.

 بخش اول : تعاریف

مفاهیم برخی از اصطلاحات بکار رفته در این دفترچه به شرح زیر است:

1.      موسسه: به دانشگاه ها یا دانشکده های علوم پزشکی

2.       و خدمات بهداشتی درمانی و سایر موسسات تابعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اطلاق می­شود که با توجه به اهداف و برنامه­های آتی خود نسبت به رفع نیازهای نیروی انسانی مراکز بهداشتی، مراکز درمانی و بیمارستان­ها و سایر واحدهای تابعه، اقدام به بکارگیری نیرو (از طریق شرکت های طرف قرارداد )می­نمایند.

3.       دستگاه اجرایی: کلیه وزارتخانه‌ها، مؤسسات دولتی، مؤسسات یا نهادهای عمومی غیردولتی، شرکتهای دولتی و کلیه دستگاههایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است از قبیل شرکت ملی نفت ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران،‌ بانک مرکزی، بانکها و بیمه‌های دولتی، (کلیه دستگاههای موضوع ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری) دستگاه اجرایی نامیده می‌شوند.

4.       آیین نامه اداری استخدامی: منظور، آیین نامه اداری استخدامی کارکنان غیر هیات علمی مصوب هیات امناء دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور می باشد که به استناد ماده یک قانون احکام دائمی توسعه کشور تدوین گردیده است.

5.       داوطلب قراردادی کار معین: به شخصی اطلاق می­شود که به صورت قانونی در یکی از دانشگاه­های علوم پزشکی کشور یا سایر موسسات تابعه وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی در قالب قرارداد انجام کار معین (موضوع تبصره 5 ماده 31 آیین نامه اداری استخدامی کارکنان غیر هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور) اشتغال داشته باشد.

 

6.       داوطلب قراردادی پزشک خانواده: فردی که براساس مفاد تبصره 6 ماده 31 آیین نامه و از طریق قرارداد طرح پزشک خانواده در حال انجام وظیفه در مراکز بهداشت تابعه دانشگاه/دانشکده می باشد.

 

7.       داوطلب قرارداد مشاغل کارگری: به شخصی اطلاق می­شود که به صورت قانونی در یکی از دانشگاه­های علوم پزشکی کشور یا سایر موسسات تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در قالب قرارداد مشاغل کارگری (موضوع ماده 32 آیین نامه مذکور) اشتغال داشته باشد.

 

8.       داوطلب شرکتی: به شخصی اطلاق می­شود که به صورت قانونی از طریق یکی از شرکت­های تامین نیرو طرف قرارداد دانشگاه­های علوم پزشکی کشور یا سایر موسسات تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت خرید خدمت از بخش خصوصی (موضوع تبصره ماده 22 آیین نامه مذکور) اشتغال داشته باشد.

 

9.       داوطلب ایثارگر: ایثارگران شامل موارد زیر هستند:

الف) ایثارگران سهمیه بیست و پنج (25) درصد شامل:

جانبازان

آزادگان

همسر و فرزندان شهدا

 همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر

همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال اسارت

پدر، مادر، خواهر و برادر شهید

 

ب) ایثارگران سهمیه پنج (5) درصد شامل:

رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌ها

همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌ها

فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد

فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت

 

تذکر: مراجع تأیید مدت حضور داوطلبانه در جبهه‌ها عبارتند از:

1. معاونت نیروی انسانی هر یک از رده‌های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

2. معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

3. معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

10.   داوطلب معلول: به معلولی اطلاق می شود که با ارائه معرفی نامه از سازمان بهزیستی مشمول استفاده از 3 درصد سهمیه استخدامی قانون حمایت از حقوق معلولان می باشد.

11.    داوطلب آزاد: به شخصی اطلاق می­شود که در زمان ثبت نام، مشمول سهمیه ایثارگران و سهمیه معلولین نباشد.

 

 

بخش دوم : شرایط عمومی و اختصاصی

1. شرایط عمومی :

1-1. داشتن تابعیت ایران

1-2. اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته‌ شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

1-3. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

1-4. انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی غیر پزشکی برای مردان

تبصره: دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگان که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی کرده باشند، می توانند قبل از صدور کارت پایان خدمت در آزمون ثبت نام نمایند. این دسته از افراد در صورت پذیرفته شدن در آزمون حداکثر تا یکسال پس از برگزاری آزمون (از تاریخ برگزار ی آزمون )موظف به ارائه گواهی پایان خدمت خود می باشند. درصورت عدم ارائه گواهی مربوطه در زمان مقرر، ادامه فرایند بکارگیری آنها متوقف گردیده و حتی در صورت قبولی نهایی به کارگیری آنها کان لم یکن تلقی می شود.

1-5. داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که بکارگیری می‌شوند(درمرحله اول به تشخیص شورای طب کار و در صورت صلاحدید دانشگاه در مرحله بعد ارجاع به کمسیون پزشکی دانشگاه).

1-6. عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر

1-7. نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر

1-8. عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه‌های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذی‌صلاح.

1-9. داوطلبان نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت و همچنین بازنشسته دستگاه‌های اجرایی باشند.

1-10. دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم

تذکرات مهم در خصوص شرایط عمومی:

افرادی که مجاز به شرکت در این آزمون استخدامی نیستند عبارتند از:

1-       افراد بازنشسته و بازخرید خدمت دستگاههای اجرایی

2-       انفصال شدگان دائم از خدمت و یا اخراج شدگان توسط واحدهای تابعه وزارت بهداشت

3-       افرادی که به موجب آراء مراجع قضائی و ذی­صلاح، از خدمات دولتی منع شده باشند.

4-       افرادی که تعهد انجام کار به سایر موسسات و یا دستگاههای اجرایی دارند.

5-       دارندگان مدارک تحصیلی معادل در رشته تحصیلی آگهی شده.

نکته: در صورتیکه داوطلب در بدو استخدام دارای مقطع تحصیلی بالاتر مرتبط یا غیرمرتبط با شرایط احراز طرح طبقه بندی مشاغل و مدرک تحصیلی مندرج در آگهی باشد، ملزم به ارائه تعهد نامه محضری مبنی بر عدم درخواست اعمال مدرک تحصیلی مربوطه پس از صدور حکم استخدامی خواهد بود.

 

 

2. شرایط اختصاصی:

الف) شرایط سنی داوطلبان:

داشتن حداقل 18 سال و حداکثر 32 سال تمام برای شغل خدمتگزار و تمیزکار (اولین روز ثبت نام )

دارا بودن مدرک تحصیلی بر اساس شرایط اختصاصی مندرج در همین آگهی

تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تأییدیه های معتبر، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:

1- جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می باشند

2- سایر مشمولین سهمیه 25 درصد و 5 درصد در صورت ثبت نام در آزمون، مکلف به رعایت حداکثر سن‌های اعلام شده در ذیل می‌باشند، در غیراین صورت از ادامه فرایند بکارگیری حذف خواهند شد. 

- پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال

- داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها

3- سابقه خدمت کارمندان تمام وقت دولتی حداکثر به میزان 5 سال

4- سنوات قراردادی داوطلبان قراردادی شاغل در موسسات تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (اعم از قراردادکار معین و پزشک خانواده و قرارداد مشاغل کارگری) حداکثر به میزان 15 سال (طبق سابقه بیمه قابل قبول).

5- سنوات شرکتی داوطلبان شرکتی شاغل که به صورت غیرمستقیم و از طریق شرکت­های پیمانکاری طرف قرارداد با موسسات تابعه وزارت بهداشت ، به خدمت اشتغال دارند، حداکثر به میزان 15 سال(طبق سابقه بیمه قابل قبول)

6- سنوات قراردادی یا شرکتی داوطلبانی که در سالهای گذشته به صورت قرارداد تمام وقت (اعم از قراردادکار معین و پزشک خانواده و قرارداد مشاغل کارگری) در موسسات تابعه وزارت بهداشت و یا شرکت­های پیمانکاری طرف قرارداد آنها به خدمت اشتغال داشته­اند و با موسسه قطع همکاری نموده­اند حداکثر به میزان 5 سال (طبق سابقه بیمه قابل قبول)

نکته: در صورتیکه افراد در یکی از حالات شرکتی یا قرادادی شاغل بوده و براساس دستورالعمل های مربوطه به حالت اشتغال دیگری تبدیل وضع شده اند(اشتغال بصورت مستمر)، می توانند حداکثر از 15 سال ارفاق سن بهرمند گردند.

7- داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف(اجباری یا اختیاری و یا در قالب تمدید طرح) را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان انجام داده­اند، به میزان انجام خدمت فوق.

8- به استناد بند الف ماده 15 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب 19/8/1400 مجلس شورای اسلامی به ازاء تاهل و نیز داشتن هر فرزند یکسال تا حداکثر 5 سال به سقف محدودیت سنی اضافه می شود.

9- مدت خدمت سربازی انجام شده.

نکته: مجموع سنوات اضافه شده به سن داوطلبان در هر حال از 15 سال بیشتر نخواهد بود.

 

 

بخش سوم: شیوه برگزاری آزمون

برگزاری آزمون به صورت کتبی ، بین داوطلبان و در فضای رقابتی انجام می شود.

مواد آزمون کتبی:

به هر یک از داوطلبان، یک دفترچه سوال عمومی داده خواهد شد.

کلیه دروس آزمون عمومی به صورت چهارگزینه­ای با ضریب یک (1) برای سوالات حیطه عمومی طراحی خواهد شد. ضمنا به ازای هر سه پاسخ غلط، یک پاسخ صحیح حذف خواهد شد.

و مواد آزمون عمومی به شرح زیر تعیین می­شود:

زبان و ادبیات فارسی

معارف اسلامی*

هوش و توانمندی های ذهنی

اطلاعات عمومی, دانش اجتماعی و قانون اساسی

*تبصره-  اقلیت‌های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف بوده و در محاسبه نمره کل عمومی (که حیطه عمومی نامیده می‌شود)، این درس لحاظ نخواهد شد ولی چنانچه داوطلب اقلیت دینی به سؤالات معارف اسلامی پاسخ دهد، این درس با تأثیر مثبت در  محاسبه نمره کل عمومی لحاظ خواهد شد. در واقع دو نمره کل عمومی، یک نمره کل با لحاظ نمره خام درس مذکور و یک نمره کل بدون لحاظ نمره خام درس مذکور، محاسبه و نمره کل بالاتر ملاک قرار خواهد گرفت.

 

بخش چهارم : امتیازات و سهمیه‌های قانونی

استخراج نتایج آزمون به ترتیب ذیل خواهد بود:.

 با توجه به بخشنامه شماره 369488 مورخ 27/7/99 سازمان اداری و استخدامی کشور و به استناد قانون اصلاح ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 16/6/99 مجلس شورای اسلامی نمره مکتسبه داوطلبان بومی بجز شهرستان تهران و مراکز استانها با تعاریف ذیل با ضریب یک و چهاردهم (4/1) محاسبه و ملاک عمل قرار می گیرد.

الف- شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.

ب- سکونت داوطلب در بخش حسن آباد  به مدت حداقل ده سال با ارائه استشهاد محلی (براساس فرم پیوست) ممهور به مهر نیروی انتظامی(پاسگاه یا کلانتری محل) احراز گردد.

ج- داشتن سوابق تحصیلی در مقاطع ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه می تواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن ملاک عمل قرار گیرد.

د- در صورت وجود ابهام درخصوص شهرستان محل تولد نظر اداره کل ثبت احوال استان ملاک عمل خواهد بود.

و- تقسیمات کشوری در اولین روز ثبت نام ملاک عمل برای تعیین بومی بودن خواهد بود.

 

د) -حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

پیرو بخشنامه شماره 22932 مورخ 5/4/1401 رییس محترم سازمان اداری و استخدامی کشور و شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در جلسه مورخ 5/2/1401 در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (موضوع مصوبه شماره 278 / 69385 مورخ 19/8/1400 مجلس شورای اسلامی ) با اصلاح دستور العمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه های اجرایی به شرح ذیل موافقت نمود :

1 -به ازای تاهل و داشتن هر فرزند ، یکسال به سقف  محدوده سنی داوطلب که در دفترچه راهنمای ثبت نام درج گردیده ، اضافه خواهد شد . سنوات قابل افزایش برای تاهل و داشتن فرزند موضوع این ماده، حداکثر پنج سال می باشد.

2 -به ازای تاهل  و نیز هر فرزند دو (2) درصد ، حداکثر تا ده (10) درصد به مجموع امتیاز آزمون کتبی (حیطه عمومی و تخصصی) داوطلب اضافه میشود.

تبصره1:  امتیازات مطروحه در مواد (1) و (2)  مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه پدر یا فرزند ، بالای 5 / 2  نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام شده از سوی وزارت کشور با همکاری مرکز آمار ایران  قبل از  برگزاری آزمون استخدامی می باشد.

تبصره2:  چنانچه زادگاه (محل تولد) فرزندان ، در شهرستان های مختلف باشد در اعطای امتیازات مطروحه در مواد (1) و (2) صرفا برای فرزندان متولدشده در شهرستان با نرخ باروری 5 / 2 و پایین تر مبنای محاسبه قرار می گیرند.

3 باتوجه به اینکه اعمال امتیازات و افزایش سن در نظر گرفته شده در مواد (1) و (2) این بخشنامه بر اساس اطلاعات خود اظهاری داوطلبان می باشد ، در صورتی که در مرحله بررسی مدارک و مستندات ، داوطلب فاقد مدارک مثبته باشد، فرد از سایر فرایند بکارگیری حذف و وضعیت این گروه از افراد متعاقبا در رقابت با سایر داوطلبان تعیین خواهد شد.

 

تذکر بسیار مهم در خصوص تغییر اطلاعات ثبت نامی:

با توجه به اینکه اعلام نتیجه اولیه (معرفی افراد برای بررسی مدارک) بر اساس اطلاعات ثبت­نامی(خوداظهاری) داوطلبان و سهمیه­های قانونی انتخاب شده توسط آنان صورت می گیرد، به دلیل اینکه در هنگام  بررسی مدارک، هرگونه تغییر در اطلاعات وارد شده به نحوی که منجر به بهره مندی داوطلب از اولویت یا امتیاز مربوطه گردد، کل فرایند اعلام نتیجه را با اختلال مواجه می سازد، لذا  لازم است  ورود اطلاعات مذکور در فرم تقاضانامه ثبت نام با دقت و صداقت صورت گیرد چراکه با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، اصلاح اطلاعات مذکور در هنگام بررسی مدارک به هیچ وجه امکانپذیر نمی باشد و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت. بدیهی است در صورت عدم ارائه مدارک و مستندات لازم در زمان بررسی مدارک، امتیازات و سهمیه های انتخاب شده توسط داوطلبان از آنان سلب خواهد گردید.

 

 

 

 

 

 

بخش پنجم : مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام

داوطلب باید پیش از زمان ثبت نام، کلیه مفاد این آگهی را مطالعه و پس از اطمینان از مشمولیت ثبت نام ، مدارک زیر تهیه و در زمان ثبت نام ارائه نماید :

1) دو قطعه عکس 3*4 جدید .

2) ارائه اصل و تصویر کارت ملی (پشت و رو )

3) ارائه اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه

4) ارائه اصل و تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت جهت متقاضیان

5) ارائه اصل و تصویر مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل یا گواهینامه موقت تحصیلی

6) ارائه  اصل و تصویر مدارک ایثارگری جهت متقاضیان 25 و 5 درصد از مراجع ذیصلاح

تذکر: مراجع تأیید مدت حضور داوطلبانه در جبهه‌ها عبارتند از:

الف: ارائه معرفی نامه از معاونت نیروی انسانی هر یک از رده‌های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

ب:  معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

 

7) ارائه مدارک لازم جهت سنوات اضافه شده موارد بند الف و د بخش شرایط اختصاصی بکارگیری

8) ارائه اصل و تصویر شناسنامه فرزندان

9) ارائه  اصل فرم استشهاد محلی با تایید نیروی انتظامی مربوطه (پاسگاه یا کلانتری محل)

10) واریز مبلغ 1150000ریال یک میلیون یکصد پنجاه هزار ریال به شماره شبا IR590100004001110103019962 و شناسه 375110158124008002530103050000  به نام دانشگاه علوم پزشکی فارس به عنوان حق شرکت در آزمون و ارائه فیش مربوطه(از هر حسابی نزد کلیه بانکها به صورت حواله ساتنا / پایا)

11) تکمیل فرم ثبت نام تایید توسط داوطلب

12)یک پوشه و گیره

بخش ششم : زمان و مکان برگزاری آزمون

ثبت نام از روز یکشنبه 14/12/1401 لغایت23/12/1401 انجام خواهد پذیرفت ، مدت ثبت نام به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد شد.

موکداً تاکید می گردد، متقاضیان محترم می توانند جهت تحویل مدارک و یا کسب اطلاعات بیشتر در تاریخ های ذکر شده  به شبکه بهداشت و درمان اقلید قسمت امور قراردادها مراجعه نمایند.

 متقاضیان باید در مدت زمان فوق نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند. به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

کارت شرکت در امتحان مذکور از روز 24/12/1401  در محل شبکه بهداشت و درمان اقلید  توزیع می گردد.

ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون  درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت درآزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون بررسی قرار خواهد گرفت.

بخش هفتم : نحوه پذیرش داوطلبان و اعلام نتیجه

اعلام نتیجه، پذیرش داوطلبین به ترتیب زیر صورت می پذیرد:

1.      محاسبه نمره کل اولیه داوطلبان براساس ضرایب دروس عمومی خواهد بود

2.      کلیه دروس آزمون عمومی به صورت چهارگزینه­ای با ضریب یک (1) برای سوالات حیطه عمومی طراحی خواهد شد. ضمنا به ازای هر سه پاسخ غلط، یک پاسخ صحیح حذف خواهد شد.

3.      اعمال سهمیه­های قانونی و محاسبه نمره کل نهایی و اعلام فهرست معرفی شدگان مرحله اول بر اساس نمره فضلی

4.      از داوطلبان پس از اعلام نتایج اولیه آزمون کتبی،به میزان 3 برابر ظرفیت ، به ترتیب نمره فضلی(پس از اعمال سهمیه های قانونی ) برای بررسی مدارک دعوت خواهد شد.

5.      انطباق سوابق و مدارک و مستندات ارائه شده با خود اظهاری داوطلب در تقاضانامه ثبت نام که به تایید( امضا و اثر انگشت) داوطلب رسیده باشد و تایید آن از سوی دانشگاه

6.      اعمال تغییرات و سهمیه های تایید شده (بر اساس مدارک و مستندات مثبته) توسط دانشگاه و اعلام نتیجه

7.      معرفی افراد به تعداد یک و نیم برابر ظرفیت پذیرش، به ترتیب نمره کل نهایی به تفکیک اصلی و ذخیره به هسته گزینش دانشگاه     

تذکرات و توصیه­های کلی:

1-   داوطلبان صرفاً در صورتی می‌توانند در  این آزمون  ثبت نام نمایند که مدرک تحصیلی (مقطع، رشته و گرایش تحصیلی) آنان مطابق با عناوین مدرک تحصیلی (مقطع، رشته و گرایش تحصیلی) مندرج در شرایط احراز مشاغل قید شده در آگهی استخدامی یکسان بوده و همچنین عنوان مدرک تحصیلی ثبت نامی (مقطع، رشته و گرایش تحصیلی) داوطلب، در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه وی درج گردیده باشد.

2-   در صورتی که برای برخی از رشته های تحصیلی در آگهی منتشره، گرایش خاصی ذکر شده باشد، صرفاً فارغ‌التحصیلان همان رشته و گرایش تحصیلی می توانند در آزمون ثبت نام نمایند. اما در صورتی که هر یک از رشته‌های تحصیلی بدون ذکر گرایش در آگهی درج شده باشد، فارغ التحصیلان کلیه گرایش های آن رشته تحصیلی در مقطع مورد نظر، می توانند در آزمون ثبت نام نمایند. 

3-   ارائه هرگونه گواهی از مراجع مختلف مبنی بر تطابق رشته‌ها و یا گرایش‌های تحصیلی با رشته یا گرایش ‌های تحصیلی عنوان شده در آگهی جهت ادامه فرایند موضوعیت نداشته و صرفاً عین عنوان رشته‌ها و یا گرایش‌های تحصیلی مندرج در آگهی ملاک عمل می‌باشد. از اینرو داوطلبانی که در مرحله بررسی مدارک، از لحاظ شرایط احراز اعلام شده در آگهی منتشره، غیر واجد شرایط تشخیص داده شوند از ادامه فرایند بکارگیری حذف و معرفی آنان در این مرحله، کان لم یکن تلقی گردیده و هیچگونه حق و امتیازی برای داوطلب ایجاد نکرده و متقاضی حق هیچ‌گونه اعتراضی ندارد.

4-   داوطلبان می‌بایست سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که بکارگیری می‌شوند را داشته باشند. در صورت عدم تأیید توانایی داوطلبان در مرحله مصاحبه و معاینه پزشکی، مرجع رسیدگی به اعتراض داوطلبان، شورای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان می‌باشد.

5-   مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده و یا هرگونه مغایرت بین اطلاعاتی که داوطلب در زمان تکمیل تقاضانامه ثبت نام با مستنداتی که در اعلام نتیجه اولیه و بررسی مدارک ارائه خواهد شد برعهده داوطلب خواهد بود و در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، ایثارگری، معلولیت و سابقه اشتغال غیررسمی در دستگاه‌های اجرایی (برای محاسبه حداکثر سن) و همچنین اطلاعات خود اظهاری داوطلب در تقاضانامه ثبت نامی، مغایر با شرایط مندرج در این آگهی باشد، هیچ‌گونه حقی و امتیازی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از آزمون (اعلام نتایج اولیه، مصاحبه ، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی و یا بکارگیری) امتیاز یا اولویت مربوطه از داوطلب سلب و حق هیچ‌گونه اعتراضی ندارد.

6-    داوطلبان بایستی به مبنای تاریخ­های اشاره شده در آگهی توجه کافی داشته باشند. لازم به ذکر است ملاک عمل برای تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه، تاریخ شروع به طرح (جهت افرادی که در دوران طرح اجباری می­باشند)، تاریخ پایان طرح (جهت متقاضیان در سایر دانشگاه­ها)وغیره .آخرین روز ثبت نام و ملاک محاسبه سن، اولین روز ثبت نام می باشد.

7-   داوطلبانی که در زمان های مشخص شده ، نسبت به ارائه مدارک و مستندات لازم اقدام ننمایند از انجام مراحل بعدی محروم و حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت. بدیهی است دانشگاه در اینگونه موارد از سایر شرکت کنندگان به ترتیب نمره فضلی دعوت خواهند نمود.

8-   اسامی پذیرفته‌شدگان پس از تأیید مراجع ذیصلاح از طریق پیامک  به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

9-   به دلیل وضعیت اشتغال و انجام وظایف مربوطه استفاده و استقرار در محل اسکان تعیین شده (مراکز تحت پوشش بخش حسن آباد) و اخذ تعهد محضری به میزان براوردی واحد امور حقوقی محل مورد تقاضا در خصوص حفظ و صیانت از مکان و اموال واگذار شده به فرد پذیرفته شده بعد از قبولی و طی کردن فرآیندهای مربوط در آزمون الزامی می باشد.

                      

رشته های شغلی مورد نیاز جهت آزمون شرکتی

شغل

محل خدمت

تعداد

جنسیت

شرایط اختصاصی

شرکت طرف قرار داد

توضیحات

متصدی خدمات عمومی

مرکز خدمات جامع سلامت حسن اباد اقلید

یک نفر

مرد

 دارا بودن گواهینامه پایان تحصیلات دوره اول متوسطه

...........................

با شرایط مندرج در بند 9 تذکرات و توصیه های کلی محل اسکان و استقرار جهت پذیرفته شدگان، در نظر گرفته خواهد شد.

                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       فرم درخواست شغل نیروی شرکتی متصدی خدمات عمومی  شبکه بهداشت و درمان اقلید                                                 تاریخ:

نام:

شهر مورد تقاضا:

نام خانوادگی:

محل خدمت مورد تقاضا:

نام پدر:

عنوان شغل مورد تقاضا:

محل تولد(شناسنامه ای)

آدرس محل سکونت و کد پستی:

 

وضعیت تاهل:

 

تعداد فرزندان:

 

محل تولد فرزندان(شناسنامه ای):

 

کد ملی:

نوع ایثارگری (پیوست مدارک الزامی است)

محل صدور شناسنامه:

شماره شناسنامه:

وضعیت بومی: (پیوست مدارک الزامی است)

تاریخ تولد :        /       /

جنسیت:                زن            مرد

مقطع تحصیلی:

رشته تحصیلی :

محل تحصیل :

 

شماره اول تلفن همراه داوطلب:                                شماره دوم تلفن همراه داوطلب:                   شماره تلفن ثابت:

آگهی مربوطه را بصورت کامل مطالعه نموده ام و مسئولیت صحت اطلاعات فوق بعهده اینجانب می باشد:                     تاریخ: امضاء

این قسمت توسط تحویل گیرنده فرم و بررسی کننده مدارک تکمیل می گردد.

آیا شرایط سنی دارد: بلی              خیر

بومی              غیربومی

مدارک شناسنامه ای و کارت ملی کامل             ناقص

کارت معافیت یا پایان خدمت دارد                  ندارد

مدرک ایثارگری دارد               ندارد

تعداد عکسها کامل می باشد بلی            خیر

مدرک تحصیلی   دارد                     ندارد

شرایط احراز                     دارد                  ندارد

وضعیت تاهل          مجرد               متاهل     

تعداد فرزندان

 

 

بررسی کننده اول: نام و نام خانوادگی                                                                                                     بررسی کننده دوم: نام و نام خانوادگی

 

 

بسمه تعالی

"فرم استشهاد محل سکونت جهت شرکت در آزمون  شرکتی  مرکز بهداشت اقلید   1401

اینجانب .................................... فرزند .................. کد ملی .................................. از مطلعین و معتمدین محل تقاضا دارم که شهرستان محل سکونت فعلی و مدت سکونت اینجانب را گواهی نمایند.

با تشکر

امضاء و اثر انگشت

 

اینجانبان امضا کنندگان ذیل گواهی می نماییم که نامبرده بالا در حال حاضر در بخش .................... شهرستان ..................... ساکن بوده و مدت .......... سال ............. ماه نیز در این شهرستان سکونت داشته است.

اینجانب ................................ به کد ملی ................................ صحت مراتب فوق را گواهی می نمایم.      امضاء و اثر انگشت

اینجانب ................................ به کد ملی ................................ صحت مراتب فوق را گواهی می نمایم.      امضاء و اثر انگشت

اینجانب ................................ به کد ملی ................................ صحت مراتب فوق را گواهی می نمایم.      امضاء و اثر انگشت

 

این قسمت توسط نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل) تکمیل گردد.

موارد فوق مورد تأیید این .................................... می باشد.

                                                                                                  محل مهر- امضاء

                                                                                                                                                                                  پاسگاه یا کلانتری محل

 

تذکرات مهم:

1-تکمیل این فرم برای تمامی داوطلبان بومی شهرستان که متقاضی استفاده از اولویت استخدام به لحاظ ساکن بودن با سابقه حداقل ده سال سکونت می باشند، الزامی است.

2-داوطلبان بومی شهرستانی که دارای سوابق تحصیلی در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و یا دبیرستان در شهرستان مورد تقاضا باشند، با تأیید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه صرفاً می توانند از آن برای احراز تمام و یا قسمتی از سوابق ده سال سکونت در شهرستان مورد تقاضا بهره مند گردند و تکمیل این فرم برای احراز سکونت فعلی آنان در شهرستان مورد نظر، الزامی می باشد.

3-چنانچه متقاضی برای تأیید سابقه حداقل ده سال سکونت خود در شهرستان مورد تقاضا، در بیش از یک بخش از شهرستان مربوطه سکونت داشته باشد، می تواند از یک نسخه دیگر از این فرم نیز برای این منظور استفاده کند.

4-این فرم صرفاً جهت بهره مندی داوطلبان متقاضی استفاده از اولویت بومی شهرستانی (به جز شهرستان تهران و مراکز استان ها) در آزمون های استخدامی امتحانات مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور می باشد.

 

  • گروه خبری : اطلاعیه ها
  • کد خبری : 78717
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید