01 آذر 1403

 

نماینده مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات: صادق درویشی بهلولی

تلفن تماس: 07144556161 داخلی 115 و 186

تلفن همراه: 09178513328

 

واحد رسیدگی به شکایات شبکه بهداشت و درمان اقلید


این واحد در بخش اداری مستقر می باشد و تمامی روزهای هفته به جز پنچشنبه ها و ایام تعطیل جوابگوی مراجعین محترم و بیماران و همراهان آنان است .

 چنانچه عزیزان از نحوه خدمت رسانی در هر کدام از واحد های شبکه بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی و پزشکان انتقادی داشته باشند،ابتدا به مدیر آن مجموعه مراجعه نموده ودر صورت به نتیجه نرسیدن تقاضا، این واحد آماده دریافت انتقاد و شکایت آن ها خواهد بود . 

 

اهداف واحد رسیدگی به شکایات:

۱- ارتقای سطح خدمات در سازمان 
۲- افزایش میزان رضایت مندی مراجعین و کارکنان از سازمان 
۳- فعالیت در راستای استقرار برنامه های وزارت بهداشت 

 

 نحوه رسیدگی به شکایت یاتماس با واحدرسیدگی به شکایات شبکه بهداشت ودرمان اقلید

 

حضوری:

 

در ساعات اداری از شنبه تا چهارشنبه ،مراجعه به نشانی : اقلید- ارجمان- بیمارستان قدیم- شبکه بهداشت و درمان--واحد رسیدگی  به شکایات

 

تلفنی:

 

تلفن: 07144556161 داخلی 118 و 186

تلفن همراه: 09178513328

 

 

 

 مراجعه به سایت و تکمیل فرم ثبت الکترونیکی شکایت

لطفاً قبل از تکمیل فرم به نکات زیر توجه فرمایید:
۱-نظرات خود را حتی الامکان کوتاه و روشن بیان نمایید. 
۲-چنانچه از فرد خاصی شکایت دارید ، نام و مشخصات وی را ذکر نمایید. 
۳-شماره تماس خود را جهت اطلاع از نتیجه نهایی قید نمایید. 

فرم  الکترونیک درخواست و شکایات مردمی