نماینده مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات: صادق درویشی بهلولی
تلفن تماس: 07144556161 داخلی 115 و 186
تلفن همراه: 09178513328
واحد رسیدگی به شکایات شبکه بهداشت و درمان اقلید:
این واحد در بخش اداری مستقر می باشد و تمامی روزهای هفته به جز پنچشنبه ها و ایام تعطیل جوابگوی مراجعین محترم و بیماران و همراهان آنان است .
چنانچه عزیزان از نحوه خدمت رسانی در هر کدام از واحد های شبکه بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی و پزشکان انتقادی داشته باشند،ابتدا به مدیر آن مجموعه مراجعه نموده ودر صورت به نتیجه نرسیدن تقاضا، این واحد آماده دریافت انتقاد و شکایت آن ها خواهد بود .
اهداف واحد رسیدگی به شکایات:
۱- ارتقای سطح خدمات در سازمان
۲- افزایش میزان رضایت مندی مراجعین و کارکنان از سازمان
۳- فعالیت در راستای استقرار برنامه های وزارت بهداشت
نحوه رسیدگی به شکایت یاتماس با واحدرسیدگی به شکایات شبکه بهداشت ودرمان اقلید
حضوری:
در ساعات اداری از شنبه تا چهارشنبه ،مراجعه به نشانی : اقلید- ارجمان- بیمارستان قدیم- شبکه بهداشت و درمان--واحد رسیدگی به شکایات
تلفنی:
تلفن: 07144556161 داخلی 118 و 186
تلفن همراه: 09178513328
مراجعه به سایت و تکمیل فرم ثبت الکترونیکی شکایت
لطفاً قبل از تکمیل فرم به نکات زیر توجه فرمایید:
۱-نظرات خود را حتی الامکان کوتاه و روشن بیان نمایید.
۲-چنانچه از فرد خاصی شکایت دارید ، نام و مشخصات وی را ذکر نمایید.
۳-شماره تماس خود را جهت اطلاع از نتیجه نهایی قید نمایید.