29 شهریور 1403

  • 1398/11/30
  • - تعداد بازدید: 1779
  • زمان مطالعه : 7 دقیقه
آگهی استخدام بیمارستان اقلید

آگهی استخدام بیمارستان اقلید

آگهی جذب پرستار و کارشناس رادیولوژی بیمارستان اقلید

«بسمه‌تعالی»

آگهی پذیرش نیروی قراردادی

دانشگاه علوم پزشکی شیراز جهت تأمین بخشی از نیروی انسانی موردنیاز خود در بیمارستان ,ولیعصرشهرستان اقلید از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و آزمون عملی به‌صورت (قرارداد کار معین) اقدام به ثبت‌نام و برگزاری آزمون می‌نماید.

کلیه داوطلبانیکه که شرایط مندرج در آگهی را دارا می‌باشند می‌بایست به سامانه Samaa.sums.ac.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و اخذ کد رهگیری اقدام نمایند.
کلیه کارکنانی که در حال حاضر به‌صورت قرارداد کار معین در واحدهای تابعه دانشگاه شاغل می‌باشند حق شرکت در آزمون را ندارند. ثبت‌نام صرفاً از طریق الکترونیکی با مراجعه به وب‌سایت مذکور امکان‌پذیر است.

جدول رشته‌های موردنیاز

ردیف

عنوان شغل

محل جغرافیایی خدمت

تعداد موردنیاز

شرایط احراز

توضیحات

1

پرستار

بیمارستان اقلید

2 نفر مرد یا زن

دارابودن مدرک تحصیلی کارشناسی پرستاری

دارابودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد پرستاری به‌شرط دارابودن مدرک کارشناسی پرستاری

آزمون کتبی

مصاحبه

2

کارشناس پرتوشناسی(رادیولوژی)

بیمارستان اقلید

1 نفر مرد یا زن

دارابودن مدرک تحصیلی کارشناسی پرتوشناسی (رادیولوژی)

آزمون کتبی

مصاحبه

1- شرایط عمومی استخدام قراردادی

1/1- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی

2/1- داشتن تابعیت ایران

3/1- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روان‌گردان

4/1- عدم سابقه محکومیت جزایی مؤثر

5/1- نداشتن منع استخدام در دستگاه‌های دولتی به­موجب آرای مراجع قانونی

6/1- داوطلبان نباید مستخدم رسمی، ثابت سایر دستگاه­های دولتی و یا بازنشسته و بازخرید خدمت باشند.

7/1- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

8/1- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که برای آن استخدام می­شوند بر اساس دستورالعمل موسسه

9/1-دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم جهت برادران

2- شرایط اختصاصی استخدام قراردادی

داشتن حداقل 20 سال سن و حداکثر 35 سال تمام جهت دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی و کارشناسی و 40 سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر تا تاریخ انتشار آگهی جهت کلیه رشته‌ها

تبصره: موارد ذیل به‌شرط ارائه تأییدیه‌های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد.

الف) داوطلبانی که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل (از تاریخ 31/6/1359 لغایت 29/5/1367) به‌طور داوطلبانه خدمت نموده‌اند به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت‌زمان بستری و یا استراحت پزشکی رزمندگان در اثر مجروحیت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل

ب) جانبازان و آزادگان، همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان بیست‌وپنج درصد (25%) و بالاتر، همسر و فرزندان افراد متحمل یک‌سال و بالای یک‌سال اسارت از شرط حداکثر سن معاف می‌باشند.

ج) پدر، مادر و برادر و خواهر شهید به میزان 5 سال

د) داوطلبانی که طرح نیروی انسانی موظف (اجباری یا اختیاری) را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان انجام داده‌اند به میزان انجام خدمت فوق

ه) مدت خدمت سربازی انجام‌شده

3- نحوه ثبت‌نام و مدارک موردنیاز

1/3- متقاضیان واجد شرایط ملزم هستند حداکثر تا ساعت 24 روز 8/12/1398 نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی از طریق آدرس اینترنتی samaa.sums.ac.irاقدام و کد رهگیری دریافت نمایند.

2/3- مدارک موردنیاز: (ثبت‌نام اینترنتی)

داوطلبان می‌بایست یک قطعه عکس 3*4 بانضمام مدارک ذیل را اسکن و ارسال نمایند.

(با فرم jpg و حجم حداکثر 100 کیلو بایت اسکن و ارسال شود)

1-تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی

2-تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت (مختص آقایان)

3-تصویر فیش واریزی

4 -تصویر گواهی پایان یا معافیت از طرح (مختص رشته‌های بهداشتی درمانی)

5-تصویر گواهی پایان تحصیلات (مختص رشته‌های اداری مالی)

6-تصویر مدرک ایثارگری (مختص ایثارگران)

مبلغ واریز

روش اول: دریافت و اسکن رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ 000/500 ریال به شماره‌حساب شبا IR590100004001110103019962 با شناسه پرداخت 375110158124008002530103050000 بنام خزانه‌داری کل بانک مرکزی به­عنوان حق شرکت در امتحان عمومی یا مصاحبه داوطلبان قابل پرداخت می­باشد.

روش دوم: به‌صورت کارت به کارت از طریق ATM بانک ملی به شماره کارت مجازی 6367957015767887 باشناسه پرداخت 375110158124008002530103050000 بنام خزانه‌داری کل بانک مرکزی انجام گردد (دریافت رسید و اسکن)

3/3- به ثبت‌نام ناقص و یا ارسال مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به‌هیچ‌وجه مسترد نمی­شود.

4- شیوه برگزاری آزمون

اطلاعات مرتبط با مکان، زمان و شیوه برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و آزمون عملی مراحل آن بعد از پایان ثبت‌نام از طریق وب‌سایت مذکور (وب‌سایت ثبت‌نام) و یا پیامک اعلام می‌گردد.

5- تذکرات

1/5- برابر قوانین و مقررات،30 درصد از مجموع کل مجوز استخدامی بر اساس نمره آزمون و رتبه فضلی برای پذیرش ایثارگران اختصاص می‌یابد.

2/5- جانبازان و خانواده محترم شهدا در صورت داشتن کارت شناسایی از بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارائه تصویر آن، نیازی به اخذ و ارائه گواهی از بنیاد مذکور ندارند.

3/5-سهمیه ایثارگران صرفاً در مشاغلی اعمال می‌گردد که ظرفیت پذیرش آن‌ها بیش از یک نفر باشد.

4/5-با توجه به اینکه سهمیه 5درصد ایثارگری بسیار محدود می‌باشد و این سهمیه قابل‌محاسبه در هر شهرستان نمی‌باشد لذا به‌صورت سرجمع در کل استان بررسی و محاسبه می‌گردد.

5/5- معلولین عادی به‌شرط دارا بودن شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره فضلی از سه (3) درصد سهمیه قانونی مربوطه برخوردار خواهند بود. جذب معلولین با ارائه معرفی نامه از اداره کل بهزیستی استان از محل سهمیه استخدام صورت می پذیرد .معلولین مشمول سهمیه 3 درصد جهت استفاده از سهمیه اختصاص یافته به خود، باید در زمان انتخاب شغل محل (از بین شغل محل های را انتخاب نمایند که ظرفیت مورد نیاز آن شغل محل ها بیش از یک نفر باشد. در مشاغل با یک نفر ظرفیت،سهمیه مذکور لحاظ نشده و انتخاب افراد صرفا بر اساس نمرات مکتسبه صورت خواهد پذیرفت. بدیهی است انتخاب افراد برتر جهت استفاده ازسهمیه یاد شده از طریق رقابت بین جامعه معلولین صورت خواهد پذیرفت. - معلولین باید توانایی لازم برای انجام کاری که جهت آن استخدام میشوند را داشته باشند

6/5- داوطلبان منحصراً مجاز به انتخاب یک شغل و یک محل جغرافیایی خواهند بود.

7/5- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل ثبت‌نام، آزمون و جذب محرز شود که داوطلب اطلاعات خلاف داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد، حتی در صورت صدور حکم، حکم مزبور لغو و بلااثر می­گردد.

8/5- پذیرفته‌شدگان نهایی موظف‌اند پس از اعلام اسامی طبق برنامه تنظیمی در مهلت مقرر به هسته گزینش دانشگاه برای تکمیل پرونده گزینشی مراجعه نمایند. در صورت عدم مراجعه، قبولی فرد کان لم یکن تلقی شده و از افراد ذخیره به­جای وی به گزینش معرفی خواهد شد. (از طریق پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد)

9/5- مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان ( رشته های طرح اجباری ) باید دارای گواهی پایان طرح خدمت مربوطه و یا گواهی معافیت از طرح را ارائه نمایند اشخاصی که در حین انجام خدمت طرح اجباری هستند مجاز به شرکت در آزمون نمی باشند. در خصوص داوطلبانی که نسبت به تمدید طرح آنان اقدام شده است، نیازی به ارائه گواهی " پایان طرح " نیست و گواهی« اشتغال به طرح برای اینگونه افراد کفایت می نماید. مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان در رشته های دارای طرح اختیاری که طرح خود را در سایر موسسات تابعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی می گذرانند در صورت قبولی ملزم به ارائه گواهی انصراف از طرح از دانشگاه محل انجام طرح خود در هنگام بررسی مدارک می باشند.

10/5- با توجه به این‌که ملاک ثبت‌نام از متقاضیان تکمیل برگ درخواست شغل اینترنتی می‌باشد لازم است در تکمیل آن نهایت دقت را به عمل آورده و هیچ‌گونه اصلاحاتی پس از ثبت‌نام قابل‌پذیرش نخواهد بود.

11/5 افراد پذیرفته‌شده به مدت حداقل 5 سال اجازه درخواست جابجایی محل خدمت ندارند.

12/5-دارابودن bmi کمتر از 30 وبیشتر 19 -دارای قد 165 سانتیمتر وبالاتر جهت رشته کارشناس فوریتهای پزشکی( داشتن آمادگی جسمانی و مهارتهای بدنی برای امدادرسانی سریع و صحیح (بدین منظور از داوطلبان واجد شرایط، آزمون آمادگی جسمانی به عمل خواهد آمد) .

13/5-با توجه به اینکه نیروهای پذیرفته شده نهایی رشته اورژانس بیمارستانی جهت اعزام در ساعات شبانه روز می باشند لذا صرفا از جنسیت مرد ثبت نام به عمل می آید

  • گروه خبری : اطلاعیه ها
  • کد خبری : 84354
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید