30 شهریور 1403

  • 1401/06/28
  • - تعداد بازدید: 193
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید

انجام بیش از دو هزار ماموریت توسط اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان اقلید از ابتدای امسال تاکنون

انجام بیش از دو هزار ماموریت توسط اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان اقلید از ابتدای امسال تاکنون

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید، رئیس شبکه گفت: از ابتدای سال 1401 تاکنون دو هزار و 255 ماموریت در مناطق زیر پوشش اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان اقلید انجام شده است.

 

دکتر«مسعود جوکار» افزود: در این بازه زمانی، بیش از 14 هزار تماس با مرکز ارتباطات و عملیات اورژانس 115 اقلید برقرار شده که از این تعداد دو هزار 255 مورد ماموریتی و بقیه موارد تماس غیر مرتبط و یا مشاوره ای می باشد.

او اضافه کرد: اورژانس پیشبیمارستانی شهرستان اقلید با برخورداری از 7 پایگاه امدادرسانی شامل 2 پایگاه شهری، 4 پایگاه جادهای و یک موتورلانس به صورت شبانهروزی در حال ارائه خدمات فوریتهای پزشکی به شهروندان است.

رئیس شبکه در خصوص استاندارد زمان رسیدن بر بالین بیماران گفت: استاندارد زمان رسیدن بر بالین بیماران و مصدومان در شهر 8 دقیقه و در جاده بر اساس مسافت پیمایش تا 14 دقیقه است و مجموعه اورژانس شهرستان اقلید نزدیک به استاندارد بوده و ماموریت های خود را انجام می دهد.

او افزود: با افزایش تعداد پایگاه های اورژانس زمان رسیدن بر بالین مصدومان و بیماران کاهش خواهد یافت.

جوکار در خصوص آمار مربوط به غرق شدگی از ابتدای امسال تاکنون گفت:‌ تعداد 5 امدادرسانی در غرق شدگی توسط اورژانس انجام شده که از این تعداد سهنفر جهت ادامه درمان به بیمارستان اقلید منتقل و  دو نفر نیز در محل جان خود را از دست داده اند.

 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 66729
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید