30 شهریور 1403

  • 1400/01/21
  • - تعداد بازدید: 505
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید

بازداشت متولیان برگزار کننده جشن عروسی در شهرستان اقلید

بازداشت متولیان برگزار کننده جشن عروسی در شهرستان اقلید

پیرو مصوبات جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان اقلید، مقرر شد افرادی که پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کووید19 در شرایط قرمز را رعایت نمی کنند و همچنین کسانی که اقدام به برگزاری مراسم عروسی با تجمع بالا می کنند را بازداشت و به مراجع قضایی شهرستان تحویل دهند.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید، رئیس شبکه بهداشت این شهرستان از بازداشت متولیان برگزار کننده جشن عروسی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به اخطار قبلی مبنی بر عدم برگزاری مراسم عروسی به این افراد و عدم رعایت تعهدات توسط برگزارکنندگان این مراسم، متولیان برگزاری عروسی بازداشت و تحویل مقام قضایی شهرستان شدند.

دکتر«مسعود جوکار» همچنین در زمینه فعالیت مشاغل با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، گفت: در شرایط قرمز فقط مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت هستند و بقیه مشاغل در گروه های دو، سه و چهار تا اطلاع بعدی تعطیل می باشند.

او افزود: بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت اقلید با گشت زنی به صورت شبانه روزی در سطح شهر به فعالیت اصناف نظارت کامل دارند و در صورت عدم رعایت مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و فعالیت غیر مجاز آنها، صنف متخلف تعطیل خواهد شد و پرونده تخلف جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع داده می شود.

دکتر جوکار در پایان به مردم توصیه کرد دستورالعمل های بهداشتی را به جد رعایت، و از حضور در تجمعات، مراسم های مذهبی و عروسی خودداری کنند.
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 39561
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید