30 شهریور 1403

  • 1399/12/14
  • - تعداد بازدید: 897
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید

بازدید رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید از مرکز آموزش بهورزی شهید اسدالله شریفی

بازدید رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید از مرکز آموزش بهورزی

با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان، معاون بهداشتی و مسئول ستاد توسعه مرکز بهداشت اقلید از مرکز آموزش بهورزی شهید«اسدالله شریفی» بازدید شد.

 

مدیر مرکز آموزش بهورزی شهید«اسدالله شریفی» هدف از این بازدید را آشنایی با مجموعه مدیریتی، آموزشی و عملکرد سالانه مرکز در آموزش بهورزان ماهر و مجرب عنوان کرد و گفت: مدیر و مربیان بهورزی علاوه بر تربیت و آموزش فراگیران بهورزی، نظارت بر فعالیتهای بهورزان شاغل، آموزش مراقبان سلامت، پایش خدمات ارائه شده توسط بهورزان را بر عهده دارند.

«پروانه مصطفوی» با قدردانی از حمایت و پشتیبانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و با اشاره به آغاز دوره تحصیلی سیزدهم فراگیران بهورزی از اردیبهشت1400 در این مرکز گفت: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان در این بازدید ضمن شنیدن صحبت های مربیان، مشکلات مرکز آموزش بهورزی را از نزدیک بررسی کردند.

او اضافه کرد: مرکز آموزش بهورزی شهید«اسدالله شریفی» از سال 1375 با پنج مربی آموزشی شروع به کار کرده است و تاکنون در دوازده دوره تحصیلی بیش از 120 بهورز از این مرکز فارغ التحصیل شده اند و در سال 1399فارغ التحصیلان این مرکز موفق به کسب بالاترین رده علمی در بین مراکز آموزش بهورزی استان فارس شدند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 38044
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید