30 شهریور 1403

  • 1400/12/07
  • - تعداد بازدید: 459
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان اقلید

بازدید ناظر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید19 شهرستان اقلید

بازدید ناظر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید19 شهرستان اقلید

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید، رئیس مرکز بهداشت گفت:  ناظر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با حضور در شهرستان اقلید از پایگاه تجمیعی واکسیناسیون علیه کووید19 واقع در حسینیه بیت العباس، مراکز جامع سلامت فقیه اقلیدی و حضرت ولی عصر(عج) و ستاد مرکز بهداشت این شهرستان، بازدید کرد.

 

 مهندس«اکبر نوربخش» افزود: دکتر زهرا خسروی زادگان از مرکز تجمیعی واکسیناسیون علیه کووید 19 شهرستان  بازدید و از نزدیک شاهد خدمات رسانی و تزریق واکسن علیه بیماری کرونا به مراجعه کنندگان قرار گرفت، وی ضمن بازدید از این مراکز، نحوه ثبت در سامانه سیب، ثبت واکسن در دفاتر واکسیناسیون، نحوه فراخوان را نیز مورد بررسی و رصد قرار داد.

ناظر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت درمانی شیراز  ضمن قدردانی از اقدامات و تلاش های انجام گرفته در مقابله با کرونا گفت: روند و کیفیت اجرای واکسیناسیون علیه بیماری کرونا بسیار مهم است و بازرسان  دانشگاه روند واکسیناسیون و مشکلات موجود در مراکز مختلف را پایش می کنند.

او در بازدید از غرفه واکسیناسیون ویژه کودکان در مرکز واکسیناسیون حسینیه بیت العباس، با اعلام رضایت از روند واکسیناسیون علیه کووید19 در شهرستان اقلید از تمامی افرادی که در مجموعه واکسیناسیون فعالیت میکنند قدردانی کرد.
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 55816
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید