30 شهریور 1403

  • 1400/02/21
  • - تعداد بازدید: 585
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید

بازدید ناظر ویژه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از مرکز واکسیناسیون در اقلید

بازدید ناظر ویژه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از مرکز واکسیناسیون در اقلید

ناظر ویژه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز به منظور نظارت بر اجرای واکسیناسیون کووید19 در شهرستان اقلید، از محل اجرا ی واکسیناسیون در بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اقلید بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه یهداشت و درمان اقلید، مسئول ستاد هماهنگی مرکز بهداشت اقلید با اشاره به اجرای مرحله دوم واکسیناسیون در شهرستان گفت: در این بازدید که از پایگاه واکسیناسیون کووید19 مستقر در بیمارستان اقلید انجام شد بر نحوه اجرای واکسیناسیون افراد، رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم و پرسنل، استاندارد بودن محیط در نظر گرفته شده جهت تزریق واکسن و نحوه صحیح اجرای فرآیند واکسیناسیون از زمان تحویل تا امحا پسماندهای واکسن نظارت شد و مشکلات موجود بررسی شد.

دکتر«افروز فربد» افزود: از زمان شروع فرآیند واکسیناسیون در شهرستان اقلید تاکنون بیش از دو هزار و دویست واکسن نوبت اول و سیصدوپنجاه واکسن مرحله دوم به گروه های هدف، کادر بهداشت و درمان، بیماران خاص و سالمندان بالای 80 سال تزریق شده است.

در پایان این بازدید شیدا علی نژاد ناظر ویژه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز ضمن قدردانی از زحمات پرسنل واحد واکسیناسیون و عوامل اجرایی آن در جهت بهبود عملکرد و ارتقا واحد واکسیناسیون راهنمایی های لازم را به پرسنل ارائه کردند.

 


  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 41207
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید