30 شهریور 1403

  • 1399/12/23
  • - تعداد بازدید: 563
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید

بازدید کارشناس مسول امور عشایر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت درمانی شیراز از برنامه واکسیناسیون کووید19 در اقلید

بازدید کارشناس مسول امور عشایر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت درمانی شیراز از برنامه واکسیناسیون کووید19 در اقلید

مهندس«احد امیری» کارشناس مسئول امور عشایر دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در شهرستان اقلید، از نحوه اجرای واکسیناسیون کووید19 بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید، رئیس مرکز بهداشت گفت: مسئول امور عشایر دانشگاه علوم پزشکی شیراز از برنامه واکسیناسیون کووید19 اقلید بازدید کرد و کلیه مستندات برنامه از جمله مستندات آموزش، نظارت بر مرکز واکسیناسیون، صورتجلسات پایش برنامه ونحوه دفع ایمن پسماندهای تولید شده در زمان تزریق واکسن در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس«کاوه قدرتی» اضافه کرد: مرکز واکسیناسیون کووید 19 واقع در بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اقلید نیزمورد بازدید قرا گرفت و وضعیت استاندارد ها از جمله نصب تابلو اتاق تزریق، وضعیت زنجیره سرد، نحوه امحا و بی خطر سازی پسماندهای تزریق و روش گندزدایی اتاق تزریق از جمله مواردی بود که نیاز به اصلاح فرآیند داشت.

مهندس قدرتی در پایان گفت: واکسیناسیون کووید 19 همزمان با سراسر کشور و در چهار فاز، در شهرستان اقلید نیز اجرایی می شود. و تا این لحظه در فاز اول واکسیناسیون کووید19، پرسنل بهداشت و درمان که بیشتر در مواجه با این بیماری قرار دارند در نوبت واکسیناسیون قرار دارند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 38407
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید