29 شهریور 1403

  • 1402/10/06
  • - تعداد بازدید: 115
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید

بازدید مدیر گروه واحد دهان و دندان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از واحد دندانپزشکی سده، آسپاس و ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید

دکتر«شاهرخ قیصری» مدیر گروه واحد دهان و دندان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از  واحد دندانپزشکی سده، اسپاس و ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید، رئیس مرکز بهداشت این شهرستان در خصوص جمعیت تحت پوشش، تعداد مراکز دارای تجهیزات دندانپزشکی، وضعیت نیروی انسانی دندانپزشک، عملکرد واحدهای دندانپزشکی و برنامه های دندانپزشک خانواده ،طرح تحول سلامت دهان و دندان، وارنیش فلوراید تراپی توضیحاتی ارائه کرد.

«اکبر نوربخش» با اشاره به مشکلات شهرستان به ویژه در مورد کمبود دندانپزشک، دستیار و امکانات، افزود: با پیگیری و حل مشکلات اجرایی واحد سلامت دهان و دندان شهرستان شاهد پیشرفت بیشتر و بهتر در جهت ارتقا سطح سلامت دهان و دندان در سطح شهرستان هستیم.

مدیر گروه واحد دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با مطلوب ارزیابی کردن نحوه ارائه خدمات دهان و دندان در شهرستان اقلید، به هزینههای کم در این مرکز دندانپزشکی اشاره کرد و افزود: در این مراکز با توجه به امکانات موجود خدمات دندانپزشکی مورد نیاز به مردم ارائه می شود.

دکتر«شاهرخ قیصری» اضافه کرد: با راهاندازی و تجهیز کامل اینگونه مراکز بویژه در روستاها مردم منطقه تحت پوشش میتوانند خدمات دندانپزشکی را در محل دریافت کنند

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 92109
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید