30 شهریور 1403

  • 1399/11/05
  • - تعداد بازدید: 336
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید

تداوم بازدید از کارگاه های صنعتی در راستای اجرای طرح شهید حاج«قاسم سلیمانی»

تداوم بازدید از کارگاه های صنعتی در راستای اجرای طرح شهید حاج«قاسم سلیمانی»

کارشناسان بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت اقلید با همکاری سپاه ناحیه مقاومت و بسیج، در راستای اجرای طرح شهید«قاسم سلیمانی» از کارگاه های صنعتی اقلید بازدید کردند.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان اقلید، رئیس مرکز بهداشت گفت: یکی از اجزای طرح شهید«قاسم سلیمانی» وجود تیم نظارتی در قالب بازرسان بهداشت حرفه ای است که به منظور تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در کارگاه ها و کارخانه ها است.

مهندس«کاوه قدرتی» با اشاره به اهمیت نظارت مستمر بازرسان بر نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در کاهش شیوع بیماری کووید19 گفت: با همکاری کارشناسان بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت، سپاه ناحیه مقاومت و بسیج در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی از دوازده کارگاه تولیدی در سطح شهرستان بازرسی بهداشتی انجام شد.

او اضافه کرد: در این بازدیدها آموزش چهره به چهره در زمینه نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی توسط بسیجیان شرکت کننده در این طرح به کارگران و متصدیان کارگاه هاارائه شد همچنین در این بازدید ها چک لیست های نظارتی نیز تکمیل شد.

مهندس قدرتی گفت: بازرسی های بهداشتی از کارگاه ها و کارخانه ها به صورت مستر ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی، کارگاه متخلف تعطیل می شود.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 36040
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید