29 شهریور 1403

  • 1402/02/17
  • - تعداد بازدید: 87
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید

دیدار روسای شبکه و مرکز بهداشت با مدیر آموزش و پرورش شهرستان اقلید

دیدار روسای شبکه و مرکز بهداشت با مدیر آموزش و پرورش شهرستان اقلید

به مناسبت هفته بزرگداشت معلم، روسای شبکه و مرکز بهداشت اقلید با مدیر و شورای معاونین آموزش و پرورش این شهرستان دیدار کردند.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان، رئیس شبکه در این دیدار ضمن تبریک هفته معلم، از تلاش های مدیران و معلمان آموزش و پرورش شهرستان اقلید در جهت تربیت نسل آینده کشور قدردانی کرد و افزود: اگر امروز عزت و سربلندی کشورمان زبانزد دنیا است بخش عظیمی از این عزت و سربلندی را مدیون تلاش ها فداکاری های معلمان هستیم.

در این دیدار مدیر آموزش و پرورش اقلید با تشکر از حضور روسای شبکه و مرکز بهداشت اقلید، گفت: مردم نظاره گر تلاشهای ایثار گرانه و از خود گذشتگی مجموعه سلامت که در شرایط دشوار، سختی ها و خطرات را به جان خریده و با از خودگذشتگی در میدان مبارزه با ویروس کرونا و درمان بیماران در بیمارستان حاضر شدند بودند.

«فتح الله درویشی» با اشاره به تعامل سازنده بین مدیریت آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان شهرستان، افزود: آموزش و پرورش یک نهاد فرهنگی و اجتماعی می باشد و بستر برای مشارکت در اجرای کارهای فرهنگی در این مجموعه فراهم است و امیدواریم با همکاری و تعامل سازنده این دو نهاد شاهد پیشرفت و اعتلای شهرستان باشیم.

در این دیدار« اکبر نوربخش» رئیس مرکز بهداشت و«علیرضا ثابت» مسئول امور عمومی شبکه بهداشت نیز حضور داشتند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 78285
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید