30 شهریور 1403

  • 1399/12/03
  • - تعداد بازدید: 333
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید

سی و چهارمین نشست ستاد مبارزه با کرونا در اقلید برگزار شد

سی و چهارمین نشست ستاد مبارزه با کرونا در اقلید برگزار شد

 و چهارمین نشست ستاد مبارزه با کرونا با حضور فرماندار، امام جمعه، رئیس شبکه و مرکز بهداشت و روسای ادارات با محوریت برگزاری مراسم و تجمعات در محل فرمانداری شهرستان اقلید برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید، رماندار این شهرستان با اشاره به افزایش آمارهای روزانه موارد ابتلا به کووید19 در شهرستان گفت: با همکاری مردم و زحمات مجموعه سلامت شهرستان، مراحل مختلف بیماری کووید19 را پشت سر گذاشتیم ولی در روزهای اخیر برگزاری مراسم های مختلف، تجمعات و رعایت نکردن دستور العمل های بهداشتی در سطح شهر باعث افزایش نگرانی ها در زمینه خیز دوباره بیماری کووید19 شده است.

مهندس«خلیل بزرگی» افزود: برگزاری کلیه مراسم ها و تجمعات ممنوع می باشد و اگر اینگونه تجمعات و مراسم ها در شهرستان ادامه دار باشد در جهت حفظ سلامتی مردم، قاطعانه با آن برخورد خواهیم کرد.

 

در ادامه این نشست رئیس شبکه بهداشت و درمان اقلید با بیان اینکه ماسک زدن و رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه کمرنگ شده است، گفت: متاسفانه برگزاری مراسم ها به ویژه عروسی افزایش یافته است و مردم در مقابل بیماری کووید19 دچار عادی انگاری شده اند.

دکتر«مسعود جوکار» اضافه کرد: از مردم تقاضا داریم به تذکرات و هشدارهای بهداشتی اهمیت دهند و از برگزاری مراسم های عروسی و عزا و تجمعات خودداری کنند زیرا تجربه نشان داده است بیشترین آمار مبتلا به کووید19 از درون همین دورهمی ها و تجمعات بوده است.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 37408
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید