30 شهریور 1403

  • 1400/12/05
  • - تعداد بازدید: 338
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان اقلید

نشست مسئولان مجموعه سلامت شهرستان اقلید با محوریت بیماری دیابت

نشست مسئولان مجموعه سلامت شهرستان اقلید با محوریت بیماری دیابت

 این نشست با هدف بررسی مشکلات کلینیک دیابت بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اقلید و بهبود ارائه خدمات به بیماران دیابتی شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید، رئیس شبکه گفت: دیابت با شیوع نسبی که در جامعه دارد به راحتی و با کمترین هزینه مالی قابل پیشگیری ودرمان است.

دکتر«مسعود جوکار» افزود: اجرای کامل برنامه های شناسایی و کنترل بیماری دیابت درراستای ارتقای سلامت جامعه مهم و در کاهش ابتلا به دیابت موثر می باشد.

او اضافه کرد: کلینیک دیابت مستقر در درمانگاه تخصصی امام جعفر صادق(ع) که با حضور پرستار، کارشناس تغذیه و متخصصین داخلی، قلب، چشم، تست ورزش و نوار قلب جهت ارائه خدمات درمانی با تعرفه دولتی به بیماران دیابتی راه اندازی شده است یک روز در هفته بطور کامل در اختیار بیماران دیابتی ارجاع شده از سوی پزشکان خانواده قرار دارد.

جوکار افزود: این کلینیک در زمینه پذیرش و ارائه خدمات درمانی به بیماران دیابتی جزء مراکز برتر در استان فارس می باشد ولی در شرایط کرونا، تعداد مراجعین آن کاهش چشمگیری داشته است.

 اوگفت: با توجه به اهمیت مراقبت بیماران دیابتی و امکانات موجود در این کلینیک، امید آن داریم که شاهد حضور بیماران دیابتی در این کلینیک و استفاده این بیماران از خدمات و امکانات موجود، در جهت کنترل و پیشگیری از آسیب های احتمالی بیماری دیابت باشیم.

 این کمیته با حضور رئیس و مسئول واحد بیماری های غیرواگیر مرکز بهداشت، رئیس، مدیر داخلی و مدیر خدمات پرستاری بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اقلید برگزار شد

 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 55580
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید