30 شهریور 1403

  • 1401/12/03
  • - تعداد بازدید: 130
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید

نشست هماهنگی ستاد سلامت نوروزی مجموعه بهداشت و درمان شهرستان اقلید برگزار شد

نشست هماهنگی ستاد سلامت نوروزی مجموعه بهداشت و درمان شهرستان اقلید برگزار شد

نشست هماهنگی ستاد سلامت نوروزی با حضور رییس و دبیر ستاد سلامت نوروزی، رئیس مرکز بهداشت و رئیس و مدیر بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اقلید در محل شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید، رئیس شبکه بهداشت و درمان با اشاره به برنامه کشیک مدیریتی، پزشکان متخصص و عمومی و همچنین کارشناسان بهداشتی ابراز امیدواری کرد که ارایه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی، از سوی تمام تیم های فعال بهداشتی و درمانی موجود در سطح شهرستان بر اساس برنامه زمان بندی شده و در ایام نوروز با هماهنگی مسئول ستاد نوروزی شهرستان انجام شود.

دکتر«مسعود جوکار» با اشاره به اهمیت ارائه خدمات درمانی به بیماران به ویژه در بخش اورژانس بیمارستان افزود: داروهای مورد نیاز بیمارستان بویژه دارو های پر مصرف و لوازم و مواد مصرفی مورد نیاز باید تا شروع تعطیلات سال نو  خریداری و در دسترس بخش های بیمارستان قرار گیرد.

دبیر ستاد سلامت نوروزی اقلید در این نشست گفت: در این نشست که با هدف بررسی میزان آمادگی تیم های بهداشتی و درمانی شهرستان اقلید در ایام نوروز برگزار شد، موضوعاتی شامل ظرفیت های بیمارستان، مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی، پایگاه های اورژانس شهری و جاده ای برای ارایه خدمات مورد نیاز، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

«محسن رضایی»بر انجام بازدیدهای مستمر کشیک مدیریتی شبکه بهداشت، بیمارستان، اورژانس پیش بیمارستانی و همچنین کارشناسان بهداشتی از حوزه های زیر پوشش بر اساس لیست زمان بندی تاکید کرد.

در ادامه این نشست رئیس بیمارستان اقلید گفت: امکانات و تجهیزات لازم برای ایام نوروز 1402 در نظر گرفته شده و بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) مانند گذشته، در طول روزهای نوروز نیز با تمام توان در خدمت مردم و مسافران می باشد .

 

دکتر«سعید حاجی پور»افزود: در تعطیلات نوروز تمامی بخش های بیمارستان و درمانگاه تخصصی امام جعفر صادق(ع) فعال می باشد که برنامه کشیک متخصصان این درمانگاه در ایام نوروز1402به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

در این نشست دکتر«افروز فربد»مسئول ستاد توسعه و ارتقا سلامت و«صادق درویشی»مسئول امور عمومی مرکز بهداشت نیز حضور داشتند .

 

 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 74691
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید