30 شهریور 1403

  • 1400/05/09
  • - تعداد بازدید: 435
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید

نظارت تیم های بهداشتی بر نحوه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در اقلید

نظارت تیم های بهداشتی بر نحوه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در اقلید

تیم های بهداشتی با حضور در حوزه های برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، بر اجرای نکات بهداشتی

نظارت دارند.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید، رئیس مرکز بهداشت گفت: با توجه به اهمیت سلامتی مسئولان برگزاری و شرکت کنندگان در آزمون سراسری ارشد، با همکاری دانشگاه دولتی و مرکز بهداشت اقلید پیش شرط‌هایی در نظر گرفتیم تا شرکت کنندگان در این آزمون هیچ گونه نگرانی بابت شرکت در این آزمون نداشته باشند.

مهندس«کاوه قدرتی» افزود: این آزمون در سه روز و برطبق دستور العمل ها و پروتکل ها لازم جهت پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در حوزه های امتحانی برگزار می شود و اقدامات ویژه ای از جمله اطلاع رسانی در خصوص الزامات بهداشتی، نصب تابلوها و پوسترهای آموزشی، رعایت فاصله گذاری و حفظ فواصل صندلی ها، نظافت و ضد عفونی سالن ها و صندلی ها قبل و بعد از شروع آزمون و تهویه مناسب توسط تیم های بهداشتی مرکز بهداشت اقلید انجام می شود. 

وی با تاکید بر افزایش حوزه‌های امتحانی، گفت: با افزایش تعداد حوزه های برگزاری آزمون، در چیدمان صندلی ها رعایت فاصله دو متری بین صندلی ها رعایت شده است.

مهندس قدرتی افزود: : اگر مسئولان برگزاری حوزه‌های امتحانی پروتکل‌های در نظر گرفته شده را به طور دقیق و کامل رعایت کنند، نگرانی از بابت شیوع بیماری کرونا وجود نخواهد داشت.

 

 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 44636
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید