30 شهریور 1403

  • 1400/06/10
  • - تعداد بازدید: 396
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید

پنجاهمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در فرمانداری اقلید برگزار شد

پنجاهمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در فرمانداری اقلید برگزار شد

پنجاهمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان اقلید به ریاست معاون سیاسی فرمانداری و با حضور اعضا برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید، در این جلسه معاون سیاسی فرمانداری با اشاره به مصوبات قبلی این ستاد، گفت: مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا برای همه نهادها، دستگاه های اجرایی و مردم لازم الاجرا می باشد و در صورت مشخص شدن تخلف و عدم اجرای مصوبات این ستاد، با فرد یا نهاد متخلف به شدت برخورد می شود.

«محمد باقر مسعودی» از عدم پذیرش مسافر و گردشگر به ویژه در تعطیلات آخر هفته در شهرستان اقلید خبر داد و گفت: تمامی تالارها، اقامت های بومگردی، پارک ها و تفرجگاه ها تا اطلاع بعدی تعطیل می باشد و رستوران ها و فست فودها به صورت بیرون بر مجاز به فعالیت می باشند.

رئیس مرکز بهداشت اقلید با اشاره به کاهش چشمگیر رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در بین مردم خبر داد و گفت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم حضور در تجمعات، کماکان بعنوان بهترین راهکار پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید19 می باشد.

مهندس«کاوه قدرتی» با اشاره به خستگی کادر بهداشت و درمان، گفت: تمامی تخت های بیمارستان اقلید به بیماران کرونایی اختصاص داده شده و کادر درمان بیش از این توانایی ندارد.

او در ادامه با تاکید بر اینکه سلامت مردم هدف اصلی و خط قرمز ما در شرایط بحران کنونی است از مردم خواست با پرهیز از عادی انگاری و با رعایت پروتکل های بهداشتی، ضمن کاهش آسیب های ناشی از شیوع بیماری کووید19، جلوگیری از افزایش حجم کار کادر درمان و پیشگیری از شیوع پیک بعدی کرونا را کاهش دهند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 46177
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید