29 شهریور 1403

  • 1401/12/08
  • - تعداد بازدید: 139
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید

پویش پیاده روی جهانی «سلامتی را قدم بزن» در مجموعه بهداشت و درمان اقلید برگزار شد

پویش پیاده روی جهانی «سلامتی را قدم بزن» در مجموعه بهداشت و درمان اقلید برگزار شد

همایش پیاده روی با حضور پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید در راستای پویش سلامتی را قدم بزن در منطقه پیاده رو سلامت برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید، رئیس مرکز بهداشت گفتسلامتی را قدم بزن»یک پویش جهانی برای ارتقای سلامت است که در سرار دنیا این پویش در حال اجرا می باشد  .

«اکبر نوربخش» افزود: همزمان با سراسر کشور به همت واحد آموزش بهداشت و ارتقای سلامت پویش سلامتی را قدم بزن به منظور  ترویج سبک زندگی سالم در ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید برگزار شد.

او اضافه کرد: در این پویش، شرکت کنندگان با هدف افزایش تحرک بدنی و ارتقای وضعیت سلامت خود، یک مسیر سه تا چهار کیلومتری را  بصورت گروهی، با قدم زدن، دویدن و اجرای حرکات کششی طی کردند.

نوربخش با تأکید بر برگزاری مداوم همایش پیاده روی گفت: برای داشتن زندگی سالم، ضروریست با تبلیغات مناسب فرهنگ پیاده روی و داشتن زندگی سالم و با نشاط به مردم ترویج داده شود چراکه امروزه به دلیل سبک زندگی نامناسب و ماشینی، فعالیت‌های ورزشی در بین افراد جامعه کاهش یافته است که همین امر باعث افزایش بروز بیماری‌های قلبی عروقی، فشار خون و دیابت در سطح جامعه شده است.

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 74903
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید