30 شهریور 1403

  • 1400/12/05
  • - تعداد بازدید: 495
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان اقلید

اتاق های تزریق واکسن مرکز واکسیناسیون حسینیه بیت العباس اقلید برای کودکان جذاب و آرامبخش شد

اتاق های تزریق واکسن مرکز واکسیناسیون حسینیه بیت العباس اقلید برای کودکان جذاب و آرامبخش شد

کارکنان مرکز بهداشت شهرستان اقلید با تزئین اتاق واکسیناسیون علیه ویروس کووید 19 ویژه کودکان، آن را به محیطی جذاب برای کودکان تبدیل کردند.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید، رئیس مرکز بهداشت با اعلام این خبر گفت: با شروع واکسیناسیون برعلیه کووید19 در کودکان 5 تا 9 سال در مراکز واکسیناسیون شهرستان اقلید، ترس کودکان و و والدین در زمان تزریق واکسن، این اقدام بهداشتی بسیار موثر را به کابوسی برای کودکان و برخی والدین تبدیل کرده است.

مهندس«اکبر نوربخش» افزود: یکی از راهکارهایی که می تواند باعث برطرف کردن این ترس کاذب بشود تبدیل اتاق واکسیناسیون به محیط آرامش بخش و جذاب برای کودکان می باشد.

 

او اضافه کرد: در همین راستا و با پیگیریهای انجام شده از سوی کارشناسان مرکز بهداشت اقلید، مرکز واکسیناسیون واقع درحسینیه بیت العباس، جهت ارائه خدمات بهتر و تشویق کودکان و والدین به تزریق واکسن به کودکان، اتاق واکسیناسیون را با تزئینات زیبا و کودکانه به محیطی جذاب و آرامش بخش تبدیل کردند.

نوربخش گفت: با توجه به شرایط کرونا در سطح شهرستان و انتقال سویه او میکرون، والدین هر چه سریعتر نسبت‌ به‌ واکسیناسیون فرزندان 5 سال به بالای خود اقدام کنند.

او ادامه داد: تنها راه قطع زنجیره انتقال کرونا، واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 55747
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید