30 شهریور 1403

  • 1400/08/26
  • - تعداد بازدید: 412
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید

بازدید تیم های نظارتی مرکز بهداشت اقلید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارس

بازدید تیم های نظارتی مرکز بهداشت اقلید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارس

با آغاز حضوری شدن مدارس، تیم های نظارتی مرکز بهداشت اقلید با حضور در مدارس، بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی پیشگیری از کووید19 نظارت می کنند.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید، رئیس شبکه با اشاره به اینکه مدارس یکی از مهمترین مراکز تجمعی هستند، گفت: دستورالعمل های نحوه حضوری شدن مدارس از طرف مرکز بهداشت اقلید به اداره آموزش و پروش ابلاغ شده است و مدارس موظف به رعایت تمامی دستورالعمل های وزارت بهداشت می باشند.

دکتر«مسعود جوکار» درخصوص دستورالعمل وزارت بهداشت گفت: استفاده از ماسک برای تمامی افراد حاضر در مدرسه الزامی است و نحوه صحیح استفاده از ماسک باید توسط مدیران و معلمان به دانش آموزان آموزش داده شود، همه افراد موظف به استفاده از وسایل شخصی می باشند، شستشوی مکرر دست با آب و صابون، ضدعفونی کردن دست با محلول الکل یا ژل ضدعفونی کننده و رعایت فاصله فیزیکی مناسب در چیدمان صندلی کلاس های درس از جمله الزامات حضوری شدن مدارس می باشد.

او گفت: تیم های نظارتی مرکز بهداشت اقلید متشکل از کارشناسان واحدهای ستادی، بهداشت محیط، سلامت جوانان و مدارس با همراهی نمایندگان آموزش و پرورش می باشد که به صورت روزانه از کلاس های درس در سطح شهر و روستا بازدید می کنند و در صورت لزوم نکات بهداشتی مورد نیاز به مسئولان مدارس ارائه می شود.
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 50467
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید