30 شهریور 1403

  • 1400/05/09
  • - تعداد بازدید: 471
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید

بازدید سرزده دادستان، فرمانده منطقه انتظامی و رئیس شبکه بهداشت و درمان اقلید از تالارهای پذیرایی

بازدید سرزده دادستان، فرمانده منطقه انتظامی و رئیس شبکه بهداشت و درمان اقلید از تالارهای پذیرایی

با حضور دادستان، فرمانده منطقه انتظامی و رئیس شبکه بهداشت و درمان اقلید از تالارهای پذیرایی منطقه اقلید به صورت سرزده بازدید شد.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید، رئیس شبکه گفت: با حضور دادستان، فرمانده منطقه انتظامی و رئیس شبکه بهداشت این شهرستان، بر تالار های پذیرایی و سالن های عروسی شهرستان نظارت شد و نحوه اجرای دستورالعمل های بهداشتی و توصیه های لازم را در زمینه قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا را یادآور شدند.

دکتر«مسعود جوکار» با بیان اینکه با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونا در شهرستان اقلید، فعالیت تمامی تالارهای پذیرایی ممنوع می باشد؛ افزود: در صورت هرگونه فعالیت، تالار متخلف به دستور مقامات قضایی پلمب خواهد شد و در این بازدید سرزده تالار پذیرایی واقع در روستای خنجشت که در حال برگزاری مراسم با جمعیت زیاد بود تعطیل شد..  

او اضافه کرد: با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونا در شهرستان اقلید، فعالیت تمامی تالارهای پذیرایی ممنوع می باشد و در صورت هرگونه فعالیت تالار متخلف به دستور مقامات قضایی پلمب خواهد شد.

دکتر جوکار به مردم توصیه کرد در جهت حفظ سلامتی خود و اعضای خانواده از حضور در تجمعات و مراسم های عروسی و عزا خودداری کنند.


  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 44651
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید