30 شهریور 1403

  • 1400/07/11
  • - تعداد بازدید: 449
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید

بازدید ناظران بهداشتی از مدارس اقلید در آستانه بازگشایی

بازدید ناظران بهداشتی از مدارس اقلید در آستانه بازگشایی

در آستانه بازگشایی مدارس، کارشناسان مرکز بهداشت اقلید با حضور در مدارس به بررسی و برنامه ریزی برای آماده سازی مراکز آموزشی جهت حضور دانش آموزان و معلمان بر اساس پروتکل های بهداشتی پرداختند.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید، رئیس شبکه گفت: میزان آمادگی مدارس برای اجرای دستورالعمل بازگشایی مدارس در شرایط همه گیری کرونا، آموزش گندزدایی به کارکنان و خدمتگزار مدارس، نصب پوسترهای آموزشی و خودمراقبتی، شستشو و گندزدایی آبخوری، دستشویی و توالت، ضرورت استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از جمله شاخص های ارزیابی مدارس است که در برنامه بازدیدهای بهداشتی ناظران مرکز بهداشت قرار دارد.

دکتر«مسعود جوکار» افزود: این طرح با هدف ارزیابی وضعیت بهداشت مدارس به منظور حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان در فضای آموزشی،بررسی نقاط ضعف مدارس در بخش تجهیزات بهداشتی و تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور کارشناسان مرکز بهداشت اقلید در حال اجرا می باشد.

او با اشاره به تعامل سازنده مجموعه مدیریتی آموزش و پرورش شهرستان اقلید با مرکز بهداشت، گفت: تمام تلاش همکاران مجموعه آموزش و پرورش و مرکز بهداشت، ایجاد فضای سالم جهت حضور بدون دغدغه و با آرامش دانش آموزان و معلمان در مراکز آموزشی است.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 48084
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید