30 شهریور 1403

  • 1399/08/07
  • - تعداد بازدید: 366
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید

با شروع موج سوم کرونا،طرح ضربتی بازدیداز اصناف در اقلید کلید خورد

با شروع موج سوم کرونا،طرح ضربتی بازدیداز اصناف در اقلید کلید خورد

با توجه به افزایش شیوع بیماری کووید19 و شروع موج سوم این بیماری و اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف، طرح ضربتی بازرسی و نظارت از اصناف توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت اقلید شروع شد.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید، رئیس شبکه گفت: با شروع موج سوم بیماری کووید19 بسیاری از فروشگاه ها بویژه فروشگاه های شلوغ کمتر تمایلی به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی را دارند و حتی افرادی که از ماسک استفاده می کنند بیشتر حالت تزئینی دارد و تنها چانه فرد را می پوشاند.

دکتر«مسعود جوکار» در ادامه گفت: بازدیدهای میدانی که از بازار و مرکز شهر بعمل آمده حاکی از آن است که تردد مردم بدون استفاده صحیح از ماسک انجام می شود و متصدیان فروشگاه ها هیچ گونه عکس العملی نسبت به عدم استفاده مشتری از ماسک نمی کنند.

او در ادامه افزود: با وجود چنین شرایطی در شهر طرح ضربتی بازدید از اصناف به صورت شبانه روزی در دستور کار بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت اقلید قرار گرفت و مقرر شد هر کدام از اصناف که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند تعطیل شده و جریمه نقدی شوند.

دکتر جوکار در ادامه افزود: با توجه به بازدیدهایی که از سطح شهر در زمان اوج ترافیک و شلوغی انجام شد نشان می دهد متاسفانه درصد استفاده از ماسک توسط مردم بسیار پایین است و این زنگ خطری برای سلامت جامعه می باشد.

رئیس شبکه در پایان از مردم خواست تا ضمن استفاده از ماسک به دیگران هم استفاده از ماسک را توصیه کنند.

مهدی حسن بیگی

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 31681
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید