30 شهریور 1403

  • 1400/07/17
  • - تعداد بازدید: 422
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید

برگزاری نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در اقلید

برگزاری نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در اقلید

نشست ستاد پیشگیری و مقابه با کرونا شهرستان اقلید با حضور اعضا در فرمانداری این شهر برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید، معاون سیاسی فرمانداری با اشاره به اهمیت آموزش حضوری دانش آموزان گفت: برای بازگشایی مدارس و شروع آموزش حضوری باید تمامی دانش آموزان، معلمان، کادر اداری و خانواده های آنها هر دو دوز واکسن را دریافت کنند و اطمینان داشته باشند در صورتی که در مدرسه حاضر شوند دچار بیماری نمی شوند.

«محمد باقر مسعودی» افزود: با توجه به استقبال کم مردم جهت تزریق واکسن کرونا، باید تمهیدات لازم جهت تشویق مردم و آگاهی بخشی عمومی نسبت به فواید تزریق واکسن از رسانه های محلی و فضای مجازی بیشتر شود.

او با بیان اینکه حضوری شدن آموزش در مدارس مستلزم همکاری همه مردم است، گفت: باید با فرهنگ سازی و ترغیب و تشویق اولیا و دانش آموزان جهت تزریق واکسن، فضایی آرام و بدون نگرانی را برای دانش آموزان و معلمان فراهم کنیم.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان اقلید گفت: آماده ایم تا در صورت فراهم شدن شرایط از طرف مجموعه آموزش و پرورش، تیم های سیار واکسیناسیون را جهت تزریق واکسن به مدارس اعزام کنیم تا واکسیناسیون دانش آموزان و معلمان با سرعت بیشتری انجام شود.

دکتر«مسعود جوکار» افزود: تا امروز بیش از 95 درصد از فرهنگیان واکسن کرونا را دریافت کرده اند و در حال حاضر دانش آموزان و افراد بالای 12 سال می توانند با مراجعه به سه مرکز واکسیناسیون فعال در شهر اقلید و مراکز روستایی واکسن کرونا را تزریق کنند.

 

 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 48361
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید