30 شهریور 1403

  • 1399/08/12
  • - تعداد بازدید: 452
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید

برگزاری نشست شورای بهورزی شهرستان اقلید

برگزاری نشست شورای بهورزی شهرستان اقلید

نشست شورای بهورزی شهرستان اقلید با حضور دکتر«مسعود جوکار» رئیس شبکه بهداشت و درمان، مهندس«کاوه قدرتی» رئیس مرکز بهداشت، دکتر«افروز فربد» مسئول ستاد هماهنگی، «محمد نبی شریفی» دبیر مجمع خیرین تامین سلامت، «پروانه مصطفوی» مسئول آموزش بهورزی و نماینده بهورزان شهرستان اقلید برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید، رئیس شبکه در اهمیت کار بهورزان گفت: بهورزان خط مقدم سلامت کشور هستند و کار بهورزان همچون ایثارگان جبهه، کار جهادی در حوزه بهداشت است.

دکتر«مسعود جوکار» در ادامه افزود: منابع انسانی هر سیستم و جامعه ای از بهترین و کارآمدترین سرمایه های آن جامعه محسوب می شود و در صورتی که از این سرمایه به بهترین نحو استفاده شود می تواند کارایی و عملکرد مجموعه را افزایش دهد که نتیجه آن افزایش رضایتمندی مردم جامعه است.

او در ادامه گفت: افرادی که بازنشسته می شوند نیاز است تا با پیگیری های واحد منابع انسانی شبکه، نیروی کارآمد جایگیزن شود تا مشکل کمبود نیروی انسانی در واحدهای زیر مجموعه نداشته باشیم.

دکتر جوکار در پایان گفت:در اکثر مراکز سلامت روستایی ضعف در ساختمان پایگاه روستایی مشاهده می شود و به جای اینکه فرد گیرنده خدمات سلامت در زمان مراجعه به پایگاه سلامت با یک فضای زیبا و آرامبخش مواجه شود با ساختمانی فرسوده و بهسازی نشده روبه رو می شود که این ضعف در قسمت عمرانی باید با دریافت اعتبارات لازم از ذانشگاه علوم پزشکی شیراز و استفاده از ظرفیت خیرین سلامت شهرستان برطرف شود.

مهدی حسن بیگی

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 31940
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید