31 شهریور 1403

  • 1403/03/13
  • - تعداد بازدید: 218
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید

برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های زندگی و راهکارهای ارتباط موثر جهت کارکنان کارخانه قند شهرستان اقلید

کارگاه آموزشی مهارت های زندگی و راهکارهای ارتباط موثر با حضور«فریبا رضایی» مدیر گروه سلامت روان و سلامت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز جهت کارکنان و خانواده شاغلین کارخانه قند شهرستان اقلید برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید به آموزش در زمینه راهکارهای موثر در پیشگیری از بروز اختلالات روانی تاکید نمودند و گفت: سلامت روان سهم مهمی در کیفیت زندگی افراد دارد و بعضی از عواملی که می توانند بر سلامت روان تاثیر بگذارند، خارج از کنترل افراد هستند، اما می توان با اصلاح رفتار و کسب مهارت های مناسب ارتباطی سلامتی روح و روان را افزایش داد.

دکتر« سعید حاجی پور» اضافه کرد: بر همین اساس کارگاه آموزشی شناسایی راهکارهای موثر در ارتباطات جهت ۵۰۰ نفر از کارگران و شاغلین کارخانه قند اقلید با حضور مدیر گروه واحد سلامت روان و سلامت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز فرصتی فراهم شد تا اصول و روش های موثر در راستای سلامت روان و ایجاد آرامش و حال خوب برگزار شود.

او با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط موجود در جامعه باید از اجرای اینگونه فعالیت ها در جامعه حمایت شود افزود: افزایش آگاهی افراد از اصول و روشهای موثر در ارتباطات و بهبود کیفیت زندگی آنان از جمله اهداف این کارگاه بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اضافه کرد: با توجه به اهمیت سلامت روانی، امیدواریم که اینگونه فعالیتها در جامعه به عنوان یکی از راههای بهبود کیفیت زندگی مورد توجه قرار گیرد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 103080
کلیدواژه