30 شهریور 1403

  • 1400/06/16
  • - تعداد بازدید: 451
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید

تداوم اجرای طرح شهید حاج«قاسم سلیمانی» در شهرستان اقلید

تداوم اجرای طرح شهید حاج«قاسم سلیمانی» در شهرستان اقلید

طرح شهید حاج«قاسم سلیمانی» در شهرستان اقلید با مشارکت نیروهای سپاه ناحیه مقاومت، بازرسان مرکز بهداشت و نیروهای داوطلب مردمی در حال اجرا می باشد.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان اقلید، رئیس شبکه گفت: اجرای طرح شهید حاج«قاسم سلیمانی» در مراحل قبلی اوج گیری بیماری کووید19 کمک قابل توجهی در شناسایی زود هنگام بیماران مشکوک و بدون علائم داشت که توانستیم زنجیره انتقال این بیماری را به ویژه در خانواده ها به حداقل برسانیم.

دکتر«مسعود جوکار» افزود: از ابتدای طرح شهید سلیمانی، نیروهای بسیج پایگاه مقاومت، سپاه پاسداران و مرکز بهداشت اقلید با همکاری بسیار خوب در راستای اجرای این طرح پای کار آمدند و از آذر ماه سال گذشته تاکنون این طرح را با موفقیت در شهرستان اجرایی کرده اند.

او اضافه کرد: تشکیل تیم های نظارت بر اصناف، انجام تست های رپید کووید19 در منزل جهت افراد مشکوک و بدون علامت، ارائه آموزش های روش های پیشگیری از ابتلا و شیوع بیماری کرونا، همکاری در تیم های ایست و  بازرسی ورودی های شهرستان و شرکت در برنامه های کمک مومنانه  از جمله فعالیت های تیم شهید حاج«قاسم سلیمانی» در شهرستان اقلید می باشد.

دکتر جوکار با قدردانی از تلاش های اعضای تیم طرح  شهید سلیمانی افزود: تداوم اجرای این طرح عظیم، یک ضرورت مهم برای کنترل شیوع بیماری کووید19 است.
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 46439
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید