30 شهریور 1403

  • 1400/03/13
  • - تعداد بازدید: 600
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید

تزریق واکسن کرونا در اقلید از مرز 4400 دوز عبور کرد

تزریق واکسن کرونا در اقلید از مرز 4400 دوز عبور کرد

گزارش روزانه واحد بیماری های واگیر مرکز بهداشت اقلید نشان می دهد که تاکنون بالغ بر 4400 دوز واکسن کووید19 در شهرستان اقلید تزریق شده است.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید، رئیس شبکه گفت: برنامه واکسیناسیون بر علیه کووید19 در شهرستان اقلید همزمان با سراسر کشور از اسفند ماه سال گذشته با تزریق واکسن به کادر درمان بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اقلید شروع شد.

دکتر«مسعود جوکار» با اشاره به اهمیت واکسیناسیون کووید19 در کاهش مرگ و میر و زنجیره انتقال کرونا، افزود: بیشترین موارد مرگ و میر بر اثر ابتلا به کرونا در افراد بالای 60 سال جامعه است که با اتمام واکسیناسیون این گروه تا حد زیادی از مرگ و میر کاسته می شود.

او همچنین با اشاره به آمار تفکیک شده تزریق واکسن کووید19 در شهرستان اقلید گفت: تعداد افراد واکسینه شد در شهر اقلید حدود 2400 نفر و در مناطق شهری و روستایی تابعه بیش از 1900 نفر می باشد.

دکتر جوکار همچنین با اشاره به اهمیت سلامت افراد با بیماری های خاص، جانبازان بالای80 درصد و افراد با شرایط شغلی در معرض خطر شدید ابتلا به کرونا، گفت: حدود 40 نفر از معلولین مجتمع نرجس، بیش از سی نفر از جانبازان بالای 80 درصد و تعدادی از پاکبانان شهرداری نیز بر علیه بیماری کووید19 واکسینه شده اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اقلید ضمن تشکر و قدردانی از زحمات پرسنل واحد بیماری های واگیر و واحد واکسیناسیون مرکز بهداشت، گفت: مجموعه سلامت شهرستان تمام ظرفیت خود را در جهت تزریق بموقع و ایمن واکسن کووید19 به مردم شهرستان به کار می گیرد. 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 42413
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید