30 شهریور 1403

  • 1399/11/05
  • - تعداد بازدید: 401
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید

تشدید بازرسی از اصناف اقلید در راستای اجرای طرح شهید حاج«قاسم سلیمانی»

تشدید بازرسی از اصناف اقلید در راستای اجرای طرح شهید حاج«قاسم سلیمانی»

در بازرسی های طرح شهید«قاسم سلیمانی» ارائه آموزش های بهداشتی در راستای کاهش شیوع بیماری کووید19 دستور کار قرار گرفته است.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید، رئیس مرکز بهداشت گفت: در بازرسی هایی که به صورت مشترک توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت، بسیج و سپاه ناحیه مقاومت اقلید انجام شد آموزش های لازم در خصوص نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از بیماری کووید19 و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به متصدیان اصناف ارائه شد.

مهندس«کاوه قدرتی» افزود: در این بازرسی ها به تعدادی از سوپر مارکت ها و فست فودی ها که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده بودند تذکرات لازم داده شد.

او اضافه کرد: در این بازدید ها حدود 40 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد از سوپر مارکت ها و اغذیه فروشی جمع آوری و معدوم گردید.

قدرتی با بیان اینکه آمار مبتلایان به کووید19 در شهرستان در حال افزایش است گفت: با توجه به احتمال افزایش  شیوع کرونا در بهمن و اسفند از تمام شهروندان درخواست میکنیم پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.

رئیس مرکز بهداشت اقلید گفت: وضعیت شهرستان از نظر شیوع بیماری کرونا شکننده است و مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، از سفرهای غیرضرور به ویژه به مناطق نارنجی خودداری نمایند و در هنگام خروج از منزل حتما ماسک استفاده کنند.
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 36102
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید