30 شهریور 1403

  • 1402/02/17
  • - تعداد بازدید: 37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید

تشکیل کمیته بیمه سلامت شهری و روستایی در اقلید

تشکیل کمیته بیمه سلامت شهری و روستایی در اقلید

کمیته بیمه سلامت شهری و روستایی با حضور «حمیدرضا نورمحمدی» رئیس و«میترا تقی خانی» کارشناس اداره بیمه سلامت ایرانیان اقلید،«اکبر نوربخش» رئیس مرکز بهداشت ،«ندا کریمی» نماینده مرکز ام آر آی و سایر اعضای کمیته در شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید، رئیس شبکه در زمینه اهداف و برنامه های این نشست توضیحات لازم را ارائه کرد و افزود: یکی از برنامه های مهم در حال اجرا در مجموعه سلامت شهرستان، برنامه پزشک خانواده و بیمه روستایی است.

 دکتر« سعید حاجی پور» افزود: پایش و ارزشیابی خدمات ارائه شده توسط واحدهای بهداشتی، تعیین اثر بخشی خدمات و انجام اصلاحات لازم در زمینه کمبودهای موجود در مراکز خدماتی شهری و روستایی در جهت بهبود برنامه های پزشک خانواده   از کارهای مهم در زمینه پیشبرد اهداف این برنامه است.

 

در ادامه دکتر«افروز فربد»، مسئول ستاد توسعه و ارتقا سلامت مرکز بهداشت در زمینه نحوه چگونگی اجرای برنامه پزشک خانواده شهری و روستایی در سطح منطقه تحت پوشش در سال گذشته، اقدامات مرکز بهداشت در زمینه تعداد نیروهای شاغل و کمبودها و مشکلات موجود گزارشی ارائه کرد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 78284
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید