30 شهریور 1403

  • 1399/06/17
  • - تعداد بازدید: 796
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید

تقدیر از بهورزان شمال فارس با حضور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در اقلید

تقدیر از بهورزان شمال فارس با حضور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در اقلید

آیین تقدیر از بهورزان شمال استان فارس با حضور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نمایندگان بهورزی شهرستان های شمال فارس، در اقلید برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در این آیین با اشاره به اینکه بهورزان در خط مقدم سلامت کشور حضور دارند، گفت: بهورزان، افتخار نظام سلامت کشور هستند و در سال های گذشته با تلاش خستگی ناپذیر بهورزان وضعیت بهداشت و سلامت از کوچکترین جوامع روستایی تا مناطق شهری، بهبود یافته است. 


دکتر «عبدالرسول همتی» افزود: با توجه به آمار موجود از زمان شیوع بیماری کووید19 در کشور، استان فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز از استان های برتر در زمینه کاهش بار مراجعه به بیمارستان ها و اشغال تخت های بیمارستانی از سوی بیماران مبتلا به کووید19 بوده است که این امر، با تلاش و همت مراکز بهداشتی شهری و روستایی و بهورزان در بیماریابی کووید19 و انجام اقدامات به موقع از سوی کارشناسان واحدهای بهداشتی، میسر شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اقلید نیز در این برنامه گفت: بی تردید خدمات بهورزان در ارایه خدمات اولیه بهداشتی به مردم سبب ارتقاء سطح سلامت و توسعه جامعه روستایی و عشایر می شود. 

 

دکتر «جعفر وکیلی» با اشاره به نقش تاثیرگذار بهورزان در زمینه بهبود سلامت مردم اضافه کرد: نقش کلیدی بهورزان زمانی مشخص می شود که در دور افتاده ترین روستاها و مناطق عشایرنشین کشور خدمات بهداشتی مناسب به مردم ارایه شود.

 در پایان این مراسم که به همت خانم پروانه مصطفوی«مدیر مرکز آموزش و باز آموزی شهیداسداله شریفی اقلید»، مربیان این مرکز بهورزی و محمدنبی شریفی«دبیر اجرایی مجمع خیرین تامین سلامت شهرستان اقلید» از مربیان و بهورزان نمونه شمال استان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.

این آیین با حضور «فرانک فتحی» کارشناس مسوول آموزش بهورزی معاونت بهداشت دانشگاه، مهندس «کاوه قدرتی» رئیس مرکز بهداشت و دکتر «افروز فربد» مسوول ستاد هماهنگی مرکز بهداشت اقلید، دکتر «زهرا کریمی» رئیس شبکه بهداشت و درمان و مهندس «سعید ارسلانی» رئیس مرکز بهداشت بوانات، دکتر «حمید کریمی» رئیس مرکز بهداشت و «زهره توکل» مدیر مرکز آموزش بازآموزی بهورزی آباده، برگزار شد./102

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 27753
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید