30 شهریور 1403

  • 1400/07/14
  • - تعداد بازدید: 421
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید

تولد نوزاد عجول اقلیدی در آمبولانس 115

تولد نوزاد عجول اقلیدی در آمبولانس 115

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان اقلید از تسهیل زایمان مادر باردار و تولد نوزاد در آمبولانس پایگاه اورژانس 115 خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان گفت: با دریافت گزارش مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اقلید مبنی بر یک مورد خانم باردار با درد شدید زایمان در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهر اقلید، بلافاصله آمبولانس اورژانس115 به  محل دریافت گزارش اعزام می شود.

دکتر«مسود جوکار» اضافه کرد: پرسنل اورژانس115 پس از کنترل علائم حیاتی و گرفتن شرح حال مادر باردار و با توجه به نامناسب بودن حال عمومی بیمار، اقدامات لازم  جهت انتقال مادر باردار به بیمارستان شهر اقلید را انجام می دهند.

او افزود: در مسیر انتقال مادر باردار به بیمارستان و با توجه به شروع فرآیند زایمان، بلافاصله اقدامات حمایتی مناسب جهت زایمان توسط تکنسین اورژانس115 به مادر باردار داده می شود و در مسیر انتقال به بیمارستان، نوزاد با سلامت کامل در کابین آمبولانس متولد می شود.

دکتر جوکار ضمن تشکر از کارشناسان اورژانس115 اقلید، گفت: تکنسین های اورژانس115 مهارت عملی گرفتن نوزاد، انجام مراقبت های تخصصی از مادر باردار و نوزاد حین زایمان و نگهداری و مراقبت از نوزاد را در این عملیات به خوبی اجرا کردند.
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 48302
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید