30 شهریور 1403

  • 1400/01/31
  • - تعداد بازدید: 500
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید

شش واحد صنفی متخلف در اقلید تعطیل شدند

شش واحد صنفی متخلف در اقلید تعطیل شدند.

با قرمز شدن وضعیت کرونا در شهرستان اقلید و اجرای محدودیت های مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، بازرسی از بازار و مناطق شلوغ شهر با شدت بیشتری توسط کارشناسان مرکز بهداشت اقلید آغاز شده است.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید با اشاره به اینکه در وضعیت قرمز کرونا تنها مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت می باشند، گفت: بسیاری از اصناف و بازاریان به تعطیلی بازار اعتراض دارند اما باید توجه داشته باشند برای حفظ سلامتی مردم جامعه و عبور از شرایط قرمز باید دستورالعمل ها اجرایی شود.

دکتر جوکار افزود: متاسفانه از زمان شروع اجرای محدودیت مشاغل گروه دو، سه و چهار و تشدید نظارت اکیپ های بازرسی، گروهی از اصناف دستورالعمل ها را رعایت نکردند و به صورت غیرمجاز در حال فعالیت هستند.

او اضافه کرد: در طی بازدیدهایی که به صورت اکیپ های مشترک توسط بازرسان اداره صمت و کارشناسان مرکز بهداشت انجام شده شش واحد متخلف که به صورت غیرمجاز در حال فعالیت بودند تعطیل شده اند و به بیش از بیست واحد صنفی اخطار کتبی داده شده است.

دکتر جوکار افزود: با افزایش گشت های مشترک،بازار را به صورت روزانه رصد می کنیم و با اصناف متخلف که سلامتی مردم را به خطر می اندازند به شدت برخورد خواهیم کرد. 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 40090
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید