30 شهریور 1403

  • 1399/10/07
  • - تعداد بازدید: 426
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید

فریب وضعیت زرد در شهرستان اقلید را نخوریم/ پیک سنگین زمستانی در صورت غفلت شهروندان

فریب وضعیت زرد در شهرستان اقلید را نخوریم/ پیک سنگین زمستانی در صورت غفلت شهروندان

رئیس شبکه بهداشت و درمان اقلید گفت: با تلاش های مجموعه سلامت، همیاری و هماهنگی ادارات و نهادهای شهرستان و همکاری خوب مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی، شهرستان از وضعیت قرمز به زرد تغییر پیدا کرده است.

دکتر مسعود جوکار با اشاره به اینکه نباید فریب وضعیت زرد را بخوریم، گفت: مردم فریب این عقب نشینی بیماری کووید19 را نخورند و با جدیت پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند زیرا اگر در زمستان از رعایت پروتکل ها غفلت کنیم با توجه به وضعیت بسته بودن درب و پنجره و نبودن تهویه مناسب با یک پیک سنگین کرونا روبه رو می شویم.

دکتر جوکار خاطر نشان کرد: نگرانی از شیوع موج چهارم در دور همی های خانوادگی و شب نشینی هاست لذا مردم از مهمانی های خانوادگی در جهت سلامتی عزیزان خود صرف نظر کنند.

رئیس شبکه افزود: وضعیت فعلی شهرستان شکننده است و در صورت غفلت مردم و عدم رعایت موارد بهداشتی مجدد به وضعیت قرمز و افزایش موارد ابتلا و بستری می رسیم.

دکتر جوکار با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: نباید در رعایت پروتکل های بهداشتی احساس خستگی کنیم و نسبت به انجام آن سهل انگار شویم، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شست و شوی اصولی دست و انجام موارد بهداشتی پیشگیری از بیماری کووید19 زمستان آرام تری را پیش رو خواهیم داشت.

مهدی حسن بیگی
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 34764
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید