30 شهریور 1403

  • 1399/06/23
  • - تعداد بازدید: 757
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید

نشست ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در اقلید

نشست ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در اقلید

نشست ویژه پیشگیری از بیماری کووید19 با محوریت بازگشایی مدارس در سالن اجتماعات مرکز بهداشت اقلید برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید، رئیس مرکز بهداشت گفت: وزارت بهداشت پروتکل هایی را برای بازگشایی مدارس اعلام کردند که در صورت رعایت کامل این پروتکل ها برگزاری کلاس های درس به صورت حضوری مشکلی ایجاد نمی کند.

مهندس«کاوه قدرتی» در ادامه گفت: این پروتکل ها شامل حفظ فاصله اجتماعی بین دانش آموزان در زمان استراحت و همچنین در نحوه چیدمان صندلی ها در کلاس، تهویه مناسب کلاس ها، رعایت کامل بهداشت در سرویس های بهداشتی و آبخوری ها و الزام دانش آموزان به استفاده از ماسک و شستشوی مرتب دست ها با آب گرم و صابون در زمان حضور در مدرسه می باشد.

او در ادامه افزود: چک لیست نظارت بهداشتی مدارس از نظر پیشگیری از شیوع بیماری کووید19 با حضور مراقبین سلامت، بهورزان و کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت در مدارس سطح شهرستان تکمیل و در این جلسه پایش شد.

مهندس قدرتی همچنین گفت: در این نشست مشکلات و نواقص بهداشتی بررسی شد و مقرر گردید نواقص موجود جهت پیگیری و برطرف شدن به اداره آموزش و پرورش اطلاع رسانی شود.

رئیس مرکز بهداشت در پایان گفت: مدارس موظف به رعایت پروتکل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت می باشند و بازرسان مرکز بهداشت اقلید به طور مستمر با حضور در مدارس رعایت موارد بهداشتی را پیگیری می کنند.

پایان خبر 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 29072
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید