30 شهریور 1403

  • 1399/10/01
  • - تعداد بازدید: 342
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید

نظارت بازرسان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از روند اجرای طرح شهید«قاسم سلیمانی» در اقلید

نظارت بازرسان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از روند اجرای طرح شهید«قاسم سلیمانی» در اقلید

ناظران دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در اقلید، روند اجرای طرح شهید حاج«قاسم سلیمانی» را بررسی کردند.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید، کارشناس ناظر دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بازدید از قرارگاه سلامت شهید«قاسم سلیمانی» در اقلید گفت: شهرستان اقلید در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی از طرف مردم و همچنین عملکرد مسئولان در قالب طرح شهید حاج«قاسم سلیمانی» عملکرد خوبی داشته اند.

دکتر«قدیرنجات» با بیان اینکه تمرکز در طرح شهید سلیمانی بر بحث پیشگیری از بیماری کووید است، گفت: این طرح شامل سه گام اصلی مراقبت، حمایت و نظارت است که در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، دستورات فرماندهی کل سپاه و پیرو تفاهم نامه سپاه و وزارت بهداشت اجرا می شود.

کارشناس ناظر طرح شهید سلیمانی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: قرارگاه طرح جامع قاسم سلیمانی بموقع و بعد از ابلاغ این طرح از طرف دانشگاه علوم پزشکی شیراز، توسط کارشناسان ستادی مرکز بهداشت اقلید تشکیل، کمیته های ویژه مشخص و روند کاری در اسرع وقت به دبیر کمیته ها ابلاغ شده است که در این زمینه مرکز بهداشت شهرستان اقلید جز مراکز پیشرو می باشد.

دکتر نجات با اشاره به کارهای انجام شده در طرح شهید«قاسم سلیمانی» توسط مرکز بهداشت اقلید گفت: با همکاری مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی موارد ابتلا و بستری در بیمارستان اقلید در هفته های گذشته کاهش یافته است؛ که نشان دهنده موفقیت آمیز بودن اجرای این طرح است.

رئیس مرکز بهداشت اقلید با اشاره به تدوین برنامه جامع عملیاتی شهید«قاسم سلیمانی» در شهرستان گفت: اجرای دقیق و کامل برنامه عملیاتی با هماهنگی ستاد مرکز بهداشت و ناحیه مقاومت سپاه در حال انجام است.

مهندس«کاوه قدرتی» ضمن بیان اولویت های طرح شهیدسلیمانی افزود: ارائه آموزش های تخصصی به بسیجیان و نیروهای داوطلب مردمی که از طرف ناحیه مقاومت سپاه معرفی شده بودند در طی سه روز توسط کارشناسان مرکز بهداشت از نقاط قوت اجرای این طرح در شهرستان اقلید بود.

مهدی حسن بیگی

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 34417
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید