30 شهریور 1403

  • 1399/06/17
  • - تعداد بازدید: 555
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید

نظارت بازرسان ویژه مرکز بهداشت اقلید از مدارس

نظارت بازرسان ویژه مرکز بهداشت اقلید از مدارس در آستانه شروع سال تحصیلی جدید

بازرسان ویژه مرکز بهداشت با حضور در مدارس سطح شهرستان اقلید بر رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی از ستاد مبارزه با کرونا نظارت کردند. 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید، رئیس شبکه گفت: کارشناسان مرکز بهداشت اقلید بر تراکم دانش آموزان در کلاس ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی در نحوه چیدمان صندلی ها، ضدعفونی کردن محیط مدرسه، وجود صابون مایع و سیستم مناسب دفع فاضلاب نظارت می کنند.

دکتر« جعفر وکیلی» در ادامه با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان بازگشایی مدارس گفت: گندزدایی کلیه سطوح که امکان تماس تماس دست وجود دارد مانند نرده ها، صندلی، دستگیره درب و شیرهای آب همچنین تامین مایع صابون و محلول های مناسب ضدعفونی کننده دست و نصب در محل های مناسب از مهمترین اقداماتی است که مدارس باید رعایت کنند.

او در ادامه در خصوص سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان گفت: اولیای دانش آموزان در صورت امکان از اتومبیل شخصی جهت ایاب و ذهاب فرزندان خود استفاده کنند و در صورت عدم حذف سرویس مدرسه، فاصله گذاری اجتماعی در تعداد سرنشین خودرو ها رعایت شود.همچنین راننده موظف است قبل و بعد از سوار شدن دانش آموزان، خودرو خود را با مواد گندزا بر طبق پروتکل های پیشگیری از شیوع بیماری کووید19 ضدعفونی کند.

دکتر وکیلی در پایان گفت: تمامی مدارس شهرستان اقلید از نظر رعایت موارد بهداشتی پیشگیری از بیماری کووید19 پایش شده اند و دانش آموزان با رعایت بهداشت فردی در زمان حضور در مدرسه سال پرباری را سپری کنند.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 28750
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید