30 شهریور 1403

  • 1400/10/04
  • - تعداد بازدید: 355
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید

نظارت کارشناسان بهداشت حرفه ای بر جایگاه های سوخت و کارگاه های شهر اقلید

نظارت کارشناسان بهداشت حرفه ای بر جایگاه های سوخت و کارگاه های شهر اقلید

کارشناسان بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت اقلید بر نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از بیماری کووید19 و بهداشت محیط کار در جایگاه های سوخت و کارگاه ها شهر اقلید نظارت می کنند.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید، رئیس شبکه با اشاره به اهمیت نظارت بر جایگاه های سوخت در زمان شیوع بیماری کووید19، گفت: این بازدیدها توسط سه تیم از بازرسان واحد بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت اقلیدبه صورت دوره ای انجام می شود و هدف از این بازرسی ها بررسی رعایت شیوه نامه های بهداشتی پیشگیری از شیوع بیماری کووید19 و ارائه آموزش های لازم جهت آشنایی با سویه جدید بیماری کووید19 و راه های مقابله با آن است.

دکتر«مسعود جوکار» افزود: کارشناسان بهداشت حرفه ای با حضور در این واحد ها بر نحوه صحیح اجرای شیوه نامه های بهداشتی، فاصله گذاری فیزیکی، وجود دستگاه ضدعفونی کننده و استفاده صحیح و اصولی از ماسک نظارت می کنند.

او اضافه کرد: رعایت تمامی موارد بهداشتی در کارگاه ها و جایگاه های سوخت الزامی است و در صورت مشاهده هر گونه تخلف که سلامت عمومی جامعه را تهدید کند با متصدیان متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

دکتر جوکار ضمن هشدار در خصوص جدی گرفتن خطر ابتلا به سویه جدید بیماری کووید19، از مردم درخواست کرد نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک حساسیت بیشتری داشته باشتند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 52574
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید