30 شهریور 1403

  • 1400/08/11
  • - تعداد بازدید: 401
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید

کسب نشان نقره تحول اداری توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید

کسب نشان نقره تحول اداری توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید

شبکه بهداشت و درمان اقلید برای اولین بار موفق به کسب نشان نقره ای  تحول اداری در بین شبکه های بهداشت و درمان استان فارس شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید، رئیس شبکه ضمن تبریک به مجموعه سلامت شهرستان، گفت:این افتخار حاصل تلاش جمعی تمام کارکنان شبکه شبکه بهداشت و درمان از جمله کارشناسان، مسئولان کمیته های تحول اداری، تیم های درمانی و بهداشتی و اعضاء تیم مدیریت تحول اداری است.   

دکتر«مسعود جوکار» افزود: باعنایت به اجرای مطلوب برنامه های اصلاح نظام اداری و استقرار نظام مدیریت عملکرد در کلیه واحدهای تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان اقلید و همچنین رصد و پایش مستمر فعالیت ها و مستندسازی مطلوب عملکرد بخش های مختلف توسط مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه، موجب گردید تا این شبکه بهداشت برای نخستین بار موفق به کسب نشان نقره در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی تحول اداری شد.

کمیته تحول اداری شامل کمیته های صیانت از حقوق شهروندی و نظام آراستگی در سیستم اداری، آموزش و توانمندسازی کارکنان، کاهش تصدی گری دولت، سلامت اداری، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات،توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سبز و نظارت بر طرح های عمرانی، مدیریت دانش و مجموع کمیته های حوزه منابع انسانی و توسعه سازمان و حوزه مالی و بودجه می باشد. 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 49699
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید